خبرنگار العالم: خسارت حملات موشکی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی استراتژیک العمر سنگین است

خبرنگار العالم: خسارت حملات موشکی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی استراتژیک العمر سنگین است
يکشنبه 1 آبان 1401 - 13:44

خبرنگار العالم از بازگشت آرامش به پایگاه نیروهای امریکایی در میدان نفتی استراتژیک العمر در استان دیر الزور در شرق سوریه پس از یک شب بحرانی – که چند موشک زمین به زمین به این پایگاه و محل اسکان افسران آمریکایی برخورد کرد - خبر داد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم نیروهای آمریکایی خسارات سنگینی را در این حمله متحمل شدند و آتش سوزی های متعددی در این منطقه راه افتاد و همزمان با گشت زنی هواپیماها بر فراز منطقه، چند دستگاه آمبولانس به محل حمله اعزام شدند که نشان می دهد خسارات و تلفاتی به نیروهای آمریکایی وارد آمده است.

خبرنگارالعالم همچنین گزارش داد نیروهای آمریکایی بلافاصله پس از این حمله، تعدادی بالگرد و پهپاد را برای پاکسازی محیط اطراف میدان نفتی العمر به پرواز درآوردند و چند فروند موشک را از این پایگاه به مناطقی در دیر الزور شلیک کردند و روستاهای اطراف منطقه المیادین و الذبیان و روستای شحیل و منطقه الحوائج و اطراف میدان نفتی العمر را به مدت بیش از یک ساعت مورد حمله قرار دادند.

میدان نفتی العمر یکی از بزرگترین پایگاه های آمریکایی است که همواره مورد حملات موشکی قرار می گیرد.

گفتنی است صدای چندین انفجار در پایگاه نیروهای آمریکایی در میدان نفتی العمر واقع در نوار مرزی عراق و سوریه شنیده شد. منابع آگاه گفتند 4 فروند موشک پایگاه آمریکایی ها در این منطقه را در هم کوبیدند.

پربیننده ترین خبرها