به دنبال ترور تامر الکیلانی؛

رژیم صهیونیست در حالت آماده باش است و 'بیشه شیران' وعده انتقام سخت می دهد

رژیم صهیونیست در حالت آماده باش است و 'بیشه شیران' وعده انتقام سخت می دهد
يکشنبه 1 آبان 1401 - 20:36

به دنبال عملیات بزدلانه ترور شهید تامر الکیلانی یکی از فرماندهان گروه فلسطینی «عرین الاسود» (بیشه شیران) در نابلس، رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش کامل بسر می برد.

العالم ـ درگوشی

به محض آنکه مراسم تشییع پیکر تامر الکیلانی به پایان رسید، گروه عرین الاسود با تهدید سران رژیم صهیونیست تاکید کرد که تفنگ‌های آنها مثل صحرای نقب تشنه هستند پس صبر کنید و ببینید که ما از بالای زمین و از زیر زمین به آتشفشانی از خشم تبدیل شده‌ایم ما را دنبال کنید که در حال آماده کردن یک رویداد و اتفاق از جنس زبانه آتش هستیم. درحال حاضر همه جا را محاصره کنید و لگام هواپیماها و جاسوسان‌تان را رها کنید.

این گروه در ادامه آورده است: وای، وای، وای و وای از یک حادثه امنیتی که نزدیک شده است و وای بر شما زمانی که عرین قبل از طلوع آفتاب توییت کند.

پس به نظر می رسد که نظامیان اسراییلی در کاهش شدت عملیات شهادت طلبانه ناکام مانده اند و درگیری های مسلحانه روز به روز در سرتاسر کرانه باختری افزایش یافته است؛ از این رو این رژیم اشغالگر به هدف گرفتن نیروهای مقاومت از طریق بمب گذاری و یا از طریق مزدوران خود روی آورده است.

ویدئوهای منتشر شده از سوی گروه عرین الاسود نشان می دهد که انفجار یک موتور بمب گذاری شده در یکی از محله های نابلس هنگام عبور الکیلانی به شهادت وی منجر شد.

تاکتیک جدید رژیم صهیونیست و اتخاذ سیاست ترور به جای سیاست رویارویی در واقع حاصل ناامیدی این رژیم از پیروزی در نبردهاست. این تاکتیک جدید همچنین در راستای تلاش این رژیم برای فرار از بحران های داخلی اش است و گمان می کند که با عملیات ترور مبارزان فلسطینی می تواند با مقاومت مقابله کند و یا از محبوبیت آن بکاهد. اما مشخص شده است که مقاومت همواره شیوه هایی جدید در عملیات شهادت طلبانه خود طراحی می کند و در برابر هر عملیات ترور عملیات شدیدتری از سوی مبارزان علیه اسراییل انجام می شود.

یائیر لاپید نخست وزیر رژیم اشغالگر که ترور تامر الکیلانی را تایید کرد تا بتواند به هدف خود در انتخابات آتی دست یابد، تاکید کرد که اکثر نیروهای اسراییلی اینک در کرانه باختری حضور دارند. وی ادعا کرد که نظامیان اسراییلی در کرانه باختری در قالب عملیات «موج شکن» که از ماه مارس گذشته آغاز شده است، دست به اقدامات تحسین آمیز می زنند و عمدتا بر نابلس تاکید دارند و عملیاتی نیز در مناطق دیگری انجام می دهند.

رسانه های اسراییلی هنگام پوشش خبر ترور تامر الکیلانی، ادعا کردند که « او در ماه های اخیر دست به چندین حمله در اسراییل زده بود و در صدد انجام عملیات تیراندازی در مرکز تل آویو بوده است. او همچنین مسوول پرتاب بمب به سمت نظامیان اسراییلی است».

از این رو ارتش رژیم اشغالگر از ترس واکنش گروه های مقاومت به ترور الکیلانی، سطح آماده باش خود را در تمام مناطق کرانه باختری افزایش داده است؛ بویژه که مقاومت فلسطین وعده پاسخی سخت و دردناک داده است و در صدد تشدید رویارویی ها با رژیم صهیونیست در تمام جبهه ها و برخوردی قاطع با تمام مزدوران و خیانتکاران و افراد نفوذی است.

پربیننده ترین خبرها