هدف اشغالگران از عملیات خونین نابلس

سه شنبه 3 آبان 1401 - 19:45

خبرنگار العالم گزارش داد: نیروهای رژیم اشغالگر در جریان یورش به شهر نابلس از پهبادهای بدون سرنشین استفاده کردند، همچنین گروهی از تک تیراندازها را در اطراف شهر مستقر کردند و نیروهای زیادی وارد منطقه قدیمی شهر شدند تا محل استقرار نیروهای عرین الاسود (بیشه شیرها) را هدف قرار دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم گزارش داد: در این عملیات، نیروهای اشغالگر با استفاده از اسلحه های ضد زره و گاز اشک آور، راهپیمایی فلسطینیان و محل استقرار رزمندگان مقاومت را هدف قرار دادند.

وی با اشاره به دستور یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: هدف این عملیات خلاصی از نیروهای مقاومت «عرین الاسود» است و تشکیلات خودگردان فلسطین باید امنیت را در این مناطق برقرار و کنترل کند.

وی تأکید کرد که تلاش انتخاباتی جدیدی از سوی یائیر لاپید و بنی گانتز وزیر جنگ وی برای ریختن خون فلسطینی ها و هدف قرار دادن نیروهای بزرگ مقاومت در شهر نابلس صورت می گیرد که هدف آن پیروزی در انتخابات آینده است.

عملیات وحشیانه نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهر نابلس منجر به شهادت 6 شهید و زخمی شدن 22 نفر شد که حال پنج تن از آنها وخیم است.

اجرای عملیات رژیم صهیونیستی بر علیه گروه «عرین الاسود» و هدف قرار دادن آنها، واکنش‌های خشمگین فلسطینی‌ها را به دنبال داشت که برای بسیج عمومی فراخوان دادند؛ نیروهای مقاومت «عرین الاسود» همه فلسطینیان را به جهاد و مقابله با نیروهای اشغالگر فراخواندند.

پربیننده ترین خبرها