کتائب حزب‌الله: ریاض ماشین رسانه‌ای کثیف خود علیه ایران را به راه انداخته است

کتائب حزب‌الله: ریاض ماشین رسانه‌ای کثیف خود علیه ایران را به راه انداخته است
پنج‌شنبه 5 آبان 1401 - 14:11

کتائب حزب‌الله عراق اعلام کرد، عربستان سعودی به نقش کثیف و تحریک آمیز خود علیه جمهوری اسلامی ایران اصرار دارد و ماشین رسانه‌ای و تکفیری خود را در این راستا بکار گرفته است.

العالم - عراق

کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: مملکت شرارت، عربستان سعودی به نقش کثیف و تحریک آمیز خود علیه جمهوری اسلامی ایران پافشاری کرده و ماشین رسانه‌ای کثیف خود – در تمامی زبان‌ها- را برای متشنج کردن وضعیت در شهرهای امن به راه انداخته و از هر اتفاقی برای تضعیف نظام اسلامی بهره‌برداری می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده: قصاب آل سعود "محمد بن سلمان" به این حد از رویکرد خونین و خصمانه خود متوقف نشده بلکه به تحریک شاخه جنایتکار و تکفیری مخفی خود یعنی داعش روی آرود تا جنایتی شنیع علیه غیرنظامیان بی دفاع از زنان، کودکان و سالمندان انجام شود و یک حرم دینی مقدس در شهر شیراز هدف گرفته شود؛ وی اینگونه بر دشمنی و کینه طایفه‌ای پنهان خود در راستای جلب رضایت اربابان آمریکایی و صهیونیست خود تأکید کرد.

کتائب حزب‌الله افزود: ما این جنایت شنیع را محکوم می‌کنیم و از ملت‌های آسیب دیده‌ای که از آتش جنایات تکفیری سعودی بویژه در عراق، سوریه، لبنان، یمن، ایران و بحرین، لیبی و سودی ضربه خورده‌اند، می‌خواهیم که برای ریشه کن کردن شاخ شیطان از سرزمین جزیره، سرزمین مقدسات و پایان حکومت خاندان نفرین شده که به ابزاری شیطانی برای مقابله با اسلام و مسلمانا تبدیل شده‌ است، به سختی تلاش کنند.

غروب روز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم زخمی شدند که یک زن و دو کودک جزو قربانیان این اقدام تروریستی هستند. در پی این حادثه تروریستی سه روز عزای عمومی در استان فارس اعلام شده و پیکر شهدای این حادثه روز شنبه در شیراز تشییع خواهند شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها