اجرای عملیات تیراندازی شهر الخلیل با اسلحه اشغالگران!

اجرای عملیات تیراندازی شهر الخلیل با اسلحه اشغالگران!
يکشنبه 8 آبان 1401 - 09:28

یک مبارز مسلح فلسطینی شنبه شب با اسلحه ساخت رژیم صهیونیستی به سمت شهرک صهیونیست نشین کریات اربع در شهر الخلیل تیراندازی کرد که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و 5 نفر دیگر زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

شامگاه شنبه منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک کریات اربع در شهر الخلیل کرانه باختری خبر دادند.

برخی منابع گفته اند که این مبارز فلسطینی به سمت نظامیان اشغالگر اسرائیلی در نزدیکی شهرک کریات اربع در شهر الخلیل تیراندازی کرده است. این درگیری حداقل 5 دقیقه ادامه داشته است.

در این عملیات یک صهیونیست به هلاکت رسیده و 5 نفر دیگر زخمی شدند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که سلاح بکار رفته در عملیات تیراندازی شب گذشته در کریات اربع در شهر الخلیل، از نوع «Tzali M16» بوده که ماه گذشته از صهیونیست‌ها به سرقت رفته بود.

مجری عملیات که «محمد کمال الجعبری» نام دارد، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

در همین راستا؛ گروه های فلسطینی عملیات قهرمانانه شب گذشته را تبریک گفتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسای فلسطین، حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد: مقاومت در الخلیل به پاخواسته همچنان به جهاد ادامه می‌دهد تا اینکه سرتاسر کرانه باختری، اردوگاه‌ها و روستاهای آن به سنگری برای مقاومت و خیزش ملت فلسطین تبدیل شود.

قاسم افزود: دشمن صهیونیستی گزینه‌ای جز شکست در برابر عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین پیش روی خود ندارد.

از سوی دیگر، طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز عنوان کرد که الخلیل امروز حرف خود را کامل و واضح بیان کرد و ثابت کرد که آماده رویارویی با دشمن است و موجب وحدت‌بخشی به تمامی میادین شد.

همچنین جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز عملیات قهرمانانه الخلیل را مایه افتخار دانست و گفت این بخشی از واکنش ملت فلسطین به جنایات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست بود.

جبهه خلق بیان کرد که عملیات شب گذشته ثابت کرد که جنایات دشمن بی پاسخ نخواهد بود و با پاسخی ویرانگر مواجه خواهد شد.

کمیته های مقاومت مردمی هم این عملیات را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت و مقاومت قهرمان فلسطین نبردی دلاورانه را از خود به نمایش گذاشته و بار دیگر ثابت کرد که اکنون حرف اول و آخر را سلاح و مقاومت می زند.

پربیننده ترین خبرها