کویت تجاوزات رژیم اشغالگر در شهرهای فلسطین را محکوم کرد

کویت تجاوزات رژیم اشغالگر در شهرهای فلسطین را محکوم کرد
سه شنبه 10 آبان 1401 - 21:49

دولت کویت یورش‌های مکرر رژیم اشغالگر و تجاوزات وحشیانه آن به شهرهای فلسطین به خصوص در دو شهر نابلس و رام‌الله در کرانه باختری را محکوم کرد

العالم - آسیا

دولت کویت امروز دوشنبه در نشست هفتگی خود یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به شهرهای فلسطینی که به شهادت و زخمی شدن‌ها ده‌ها فلسطینی منجر شده است، محکوم کرد.

دولت کویت درباره پیآمدهای این حملات نظامی خطرناک که تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه است، هشدار داد و گفت که مسئولان رژیم اشغالگر مسئول پیآمدهای این تجاوزات هستند.

بنابر گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، دولت کویت همچنین جامعه جهانی را به اقدام فوری برای حمایت از فلسطینیان و تلاش بیشتر برای احیای روند سازش با هدف دستیابی به راه‌حل عادلانه و فراگیر فراخواند و تأکید کرد که این راه‌حل بایستی تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی بر اساس قطعنامه‌های بین‌المللی و طرح صلح عربی را تضمین کند.

طی روزهای گذشته، نظامیان صهیونیست به تعدادی از شهرهای کرانه باختری یورش برده و تعدادی از فلسطینیان را به شهادت رسانده و شماری از آن‌ها را بازداشت کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه همچنین تعدادی از ورودی‌های شهر الخلیل را به محاصره خود درآورد و محاصره نابلس نیز برای سومین هفته متوالی ادامه دارد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها