حزب الله: پیروزی راستگرایان افراطی در اسرائیل تأثیری روی ترسیم مرزها نخواهد گذاشت

حزب الله: پیروزی راستگرایان افراطی در اسرائیل تأثیری روی ترسیم مرزها نخواهد گذاشت
سه شنبه 17 آبان 1401 - 02:00

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت که پیروزی راست‌گراهای افراطی در انتخابات کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی تأثیری بر معادله تعیین مرزهای دریایی لبنان و رژیم اشغالگر نخواهد داشت.

العالم-لبنان

«حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی اظهاراتی به دنبال پیروزی حزب راستگرای لیکود به ریاست نتانیاهو در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی عنوان کرد که «پیروزی راست‌گراهای افراطی در انتخابات کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی به معادله تعیین مرزهای دریایی لبنان و رژیم اشغالگر، آسیبی نخواهد رساند».

وی تصریح کرد: «تفرقه شدید در داخل اسرائیل از یک سو و پیروزی ضعیف راست افراطی‌ها از سوی دیگر، نشان می‌دهد که این رژیم به سرعت رو به زوال است».

حسن البغدادی تأکید کرد که «تشدید مقاومت در کرانه باختری، این امید را به ما می‌دهد که رژیم صهیونیستی به سرعت در حال سقوط است و این مسئله مسئولان دشمن را نگران می کند».

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان ادامه داد: «آنچه از توافق ترسیم مرزها برای حفظ ثروت لبنان حاصل شد، هیچ دولتی در آینده نمی تواند به آن آسیب برساند».

وی تصریح کرد: «معادله‌ای که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله راه اندازی کرد زمان خاصی ندارد و همیشه وجود دارد و مقاومت آماده برقراری این معادله است».

بنیامین نتانیاهو پس از پیروزی حزب متبوعش در انتخابات کنست تهدید کرد که توافقنامه مرزهای دریایی با لبنان را لغو کند.

تسنيم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها