حضور شرکت صهیونیستی رافائل در بحرین برای اولین بار

حضور شرکت صهیونیستی رافائل در بحرین برای اولین بار
سه شنبه 17 آبان 1401 - 22:16

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد شرکت صنایع نظامی اسرائیلی رافائل برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی سامانه‌های پدافندی که در بحرین برگزار می‌شود حضور خواهد یافت.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این شبکه صهیونیستی افزود شرکت رافائل در این نمایشگاه راهکارهایی برای کمک به توسعه پدافند هوایی ارائه می‌کند که از جمله آنها سامانه « SPYDE» خواهد بود. این یک سامانه موشکی زمین به هوا و با قابلیت جابجایی بوده که برخی کشورهای اروپایی از آن استفاده می‌کنند. همچنین سامانه « SPIKE» نیز از دیگر راهکارهای ارائه شده از سوی این شرکت اسرائیلی است که سامانه‌ای تاکتیکی و چند منظوره بوده و هم اکنون در 19 کشور عضو ناتو و 20 کشور دیگر استفاده می‌‌شود.
این شبکه ادامه داد شرکت « Pal» نیز از جمله شرکت‌های سازنده و توسعه دهنده سامانه‌های امنیتی پیچیده بوده که دارای فناوری‌های منحصر به فرد در جهان است. این شرکت اسرائیلی از زمان امضای توافقات عادی سازی روابط با برخی کشورهای عربی به شراکت خود با این کشورها رسمیت بخشیده و با مجموعه‌ای از سامانه‌های پیشرفته وارد بحرین شده که با تهدیدات و چالش‌های کنونی در نبردهای جدید مقابله می‌کند.
یوآف هار ایوان مدیر این شرکت اسرائیلی می‌گوید: رافائل مفتخر به مشارکت در ایجاد پل‌های هر چه بیشتر میان اسرائیل و بحرین است و برای اولین بار در نمایشگاهی مهم که در آن سامانه‌های پدافندی بسیار پیشرفته ارائه می‌شود شرکت خواهد کرد، گفتگوهای کاری با جهان عرب پیشرفت و توسعه را برای طرفین به ارمغان می‌آورد.

پربیننده ترین خبرها