البخیتی خطاب به آل سعود: خرید سلاح از دوستان شرم‌آور است یا از "اسرائیل"؟

البخیتی خطاب به آل سعود: خرید سلاح از دوستان شرم‌آور است یا از
چهارشنبه 18 آبان 1401 - 16:48

یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن در سخنانی از خرید سلاح توسط عربستان سعودی از رژیم صهیونیستی پرده برداشت و به همین منظور حکومت آل سعود را به شدت مورد حمله قرار داد.

العالم - یمن

"محمد البخیتی" از رهبران انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه روسیا الیوم با پرده برداشتن از روابط پنهان سعودی‌ها و صهیونیست‌ها به شدت به مقامات ریاض به دلیل خرید سلاح از رژیم اشغالگر حمله کرد.

وی با کنایه به ریاض به دلیل روابط با رژیم صهیونیستی گفت: به جز "اسرائیل"، خرید تسلیحات از دوستان و هر کشور و یا طرف دیگری برای یمن شرم آور نیست.

البخیتی همچنین با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: خطاب به شهروندان کشور حرمین شریفین (عربستان)، آیا رژیم سعودی حق دارد یمن را به خاطر روابطش با ایران مورد مؤاخذه قرار دهد یا اینکه یمن و شما باید آل سعود را به دلیل روابط با "اسرائیل" مؤاخذه کنند؟

پیشتر پایگاه خبری - تحلیلی "ژئوپلیتیکال فویچرز" در گزارشی جزئیات قابل توجهی از روابط پنهانی حکومت سعودی با رژیم صهیونیستی را فاش کرده و نوشته بود که احتمالا "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی به دنبال عادی سازی علنی روابط با این رژیم بعد از رسیدن به تاج و تخت پادشاهی است.

پربیننده ترین خبرها