انتخابات در بحرین | از رقص در ستادها تا پخش کردن غذا برای جمع کردن رای!

انتخابات در بحرین | از رقص در ستادها تا پخش کردن غذا برای جمع کردن رای!
چهارشنبه 18 آبان 1401 - 17:45

معاون دبیرکل جنبش الوفاق درخصوص انتخابات در بحرین گفت: رژیم به دنبال پارلمان دکوری است تا به دنیا نشان دهد در بحرین دموکراسی وجود دارد، البته دموکراسی جعلی و غیرواقعی.

العالم - بحرین

شیخ حسین الدیهی؛ معاون دبیرکل جنبش الوفاق در گفتگو اختصاصی با شبکه العالم انتخابات در بحرین را نمایش بسیار عجیبی دانست و گفت: اشخاصی نامزد شدند که اصلا از شخصیتهای مطرح سیاسی نیستند، و فعالیت سیاسی و تجربه آن را ندارند.

وی افزود: در یک ستاد انتخاباتی یکی می رقصد، دیگری هندی‌ها، خارجی‌ها و افرادی را که تابعیت دریافت کرده اند، با غذا تطمیع می کند و شخص دیگر که بیکار است، ترجیح می دهد به پارلمان بیاید تا چند دیناری کاسب شود.

این چهره مخالف رژیم آل‌خلیفه با مقایسه پارلمان در کویت و بحرین گفت: در مجلس کویت درباره مسائل سیاسی و بازخواست دولت سخن می گویند اما در بحرین درباره اعطای مسکن، تعمیر فاضلاب و خدمات سخن گفته میشود، کارهایی که مسئولیت شوراهای شهری است، نه مجلس نمایندگان، آنها حتی از قوانین حرف نمی زنند.

شیخ حسین الدیهی تصریح کرد: رژیم نمی‌خواهد مجلس نمایندگان واقعی وجود داشته باشد، اصلا به پارلمان اهمیت نمی دهد، فقط دکوری می خواهد تا به دنیا نشان دهد در بحرین دموکراسی وجود دارد، البته دموکراسی جعلی و غیرواقعی، لذا این پارلمان، مسخره، ضعیف و صوری است و رژیم تنها به دنبال یک نمایش است.

مشروح این گفتگو امشب (18 آبان) از شبکه العالم پخش خواهد شد و به صورت همزمان در ترجمه آن در سایت فارسی شبکه العالم قرار خواهد گرفت.

پربیننده ترین خبرها