ادعاهای تمام‌نشدنی گروسی: ایران چیز جدیدی ارائه نکرد

ادعاهای تمام‌نشدنی گروسی: ایران چیز جدیدی ارائه نکرد
پنج‌شنبه 19 آبان 1401 - 02:44

مدیرکل آژانس اتمی با ادعای اینکه هیأت ایرانی در نشست اخیری که با او در وین داشت چیز جدیدی ارائه نداد، گفت در چند هفته آینده دوباره در ایران نشست مشترکی خواهد داشت.

العالم-ایران

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادامه ادعاهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران و همراهی با اتهام‌زنی‌های کشورهای غربی، مدعی شد که به نتایج ملموسی با تهران نرسیده است.

گروسی بامداد پنجشنبه در گفتگوی کوتاهی با خبرگزاری «رویترز» در حاشیه کنفرانس آب‌وهوایی در مصر، ادعا کرد که هیأت ایرانی در نشست اخیری که با او در وین داشت، هیچ چیز جدیدی برای ارائه نداشتند.

طبق این گزارش، وی در این‌باره توضیح داد: «آنها هیچ چیز جدیدی با خود نیاوردند. البته ما در چند هفته آینده، در سطح فنی دیدار مجددی در ایران خواهیم داشت».

به نوشته رویترز، مدیرکل آژانس اتمی همچنین افزود: «بر کسی پوشیده نیست که ما نتوانستیم به نتیجه ملموسی برسیم. ما فرصتی برای تعامل دوباره جهت ادامه دادن همکاری داریم ولی این بعد از گزارش‌های من اتفاق خواهد افتاد».

گروسی پیش از این نیز با تکرار ادعای به بن‌بست رسیدن مذاکرات وین، مدعی شد به دلیل محدودیت دسترسی بازرسان خود به تأسیسات هسته‌ای ایران در ماه‌های اخیر، اطلاعات مهمی را در اختیار ندارند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها