شکایت صهیونیست‌ها از عدم همکاری قطر برای استفاده از سیم‌کارت‌‌های اسرائیلی

شکایت صهیونیست‌ها از عدم همکاری قطر برای استفاده از سیم‌کارت‌‌های اسرائیلی
پنج‌شنبه 19 آبان 1401 - 06:22

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مخالفت قطر با همکاری با شرکت‌های ارتباطات سیار این رژیم در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و شکایت این رژیم به فیفا خبر دادند.

العالم-فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عدم موافقت دولت قطر با استفاده از سیم کارت‌های این رژیم در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر دادند.

کانال اسرائیلی «کان» گزارش داد که دولت قطر با هر گونه همکاری با شرکت‌های ارتباطات سیار اسرائیلی در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ مخالفت می‌کند.

این رسانه صهیونیستی افزود که حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار اسرائیلی برای حضور در این مسابقات به قطر سفر خواهند کرد و آن‌ها مجبور خواهند شد سیم کارت‌های قطری خریداری کنند.

به نوشته وبگاه «الخلیج اونلاین»، این کانال صهیونیستی همچنین گزارش کرد که «یوآز هندل» وزیر ارتباط رژیم صهیونیستی در این خصوص نامه‌ای به رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و مسئولان ارشد اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) ارسال کرده و خواستار تماس مسئولان بین‌المللی با قطر برای متقاعد کردن آن به همکاری با رژیم صهیونیستی شده است.

قطر پیش از این نیز با افتتاح کنسولگری موقت رژیم صهیونیستی در دوحه در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ مخالفت کرد و تنها در ژوئن گذشته طی توافقی با فیفا با سفر اسرائیلی‌ها بدون ویزا به قطر در جریان جام جهانی موافقت کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها