قطر از دهکده هواداران جام جهانی متشکل از 6 هزار کابین رونمایی کرد

قطر از دهکده هواداران جام جهانی متشکل از 6 هزار کابین رونمایی کرد
پنج‌شنبه 19 آبان 1401 - 12:24

هزینه اجاره هر کابین، 200 دلار در ازای هر شب است.

العالم - آسیا

به نقل از خبرگزاری پی‌ای میدیا، قطر از دهکده ای با 6 هزار کابین رونمایی کرد که برای هواداران حاضر در جام جهانی ساخته شده است.

این مکان دارای ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس، و رستوران موقت و فروشگاه است. به گفته مقامات، در صورت رزرو کامل، این منطقه می تواند 12 هزار نفر را در خود جای دهد.

چمن سبز مصنوعی مسیرهای پیاده‌روی خارجی این منطقه را می‌پوشاند، و فضاهای مشترکی نیز با صندلی‌های متعدد برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

پرچم کشورهای رقیب در باد صحرا به اهتزاز در می آید و صفحه بزرگی برای تماشای مسابقات برای هواداران وجود دارد.

کابین هایی با رنگ های روشن، با دیوارهای نازک، به گونه ای طراحی شده اند که یک یا دو نفر را با تخت های دو نفره، میز خواب، میز و صندلی کوچک، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و دوش در داخل خود جای دهند.

آنها با پرداخت 200 دلار در ازای هر شب در دسترس خواهند بود.

عمر الجابر، رئیس کمیته عالی تحویل و میراث قطر برای این مسابقات، گفت که حدود 60 درصد از کابین ها از قبل برای مسابقات رزرو شده اند.

اتاق‌های دیگری با قیمت 80 دلار برای هر شب، دورتر از این سایت در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دوحه و فرودگاه بین‌المللی حمد ارائه می‌شوند که هر دوی آنها در تمام ساعات برگزاری مسابقات شاهد پرواز خواهند بود.

افرادی که در دهکده هواداران اقامت دارند می توانند انتظار سفر 40 دقیقه ای به ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات را داشته باشند.

در آستانه مسابقات، نگرانی ها در مورد اتاق‌های کافی در هتل‌ها و قیمت های بالای اتاق های موجود، قطر را تحت تاثیر قرار داده است؛ کشوری که ظرفیت هتل برای همه تیم ها، کارگران، داوطلبان و هواداران در جام جهانی را ندارد. بنابراین دوحه سایت‌هایی برای کمپینگ و کابین ایجاد کرده است، کشتی‌های تفریحی را استخدام کرده، و طرفداران را به ماندن در کشورهای همسایه و پرواز برای بازی‌ها تشویق می‌کند.

قطر تخمین زده است که روزانه 130000 اتاق برای این مسابقات خواهد داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها