آخرین هشدار به فتنه انگیزان/ صبر ایران هم حدی دارد

آخرین هشدار به فتنه انگیزان/ صبر ایران هم حدی دارد
پنج‌شنبه 19 آبان 1401 - 18:12

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت که نظام در برابر اقدامات کشورهایی مانند انگلستان علیه امنیت ملی اش صبورانه برخورد کرده است؛ اما هشدار داد که صبر تهران حدی دارد و در صورت استمرار این سیاست ها و خصومت ها با آن به شدت برخورد می شود.

العالمکشکول

در 2 ماه گذشته، ایران شاهد اغتشاشات اشخاصی بود که تحت تأثیر تبلیغات رسانه ای ضد انقلاب به خیابان آمدند.

البته این اغتشاشات و اقدامات خرابکارانه به تدریج فروکش کرده است؛ به طوری که امروز شاهد امنیت و ثبات در سراسر کشور هستیم. اما دشمنان ایران با توجه به نفرت عمیقی که از نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، به اقدامات خود با هدف شعله ور تر کردن آتش فتنه از طریق رسانه هایشان ادامه می دهند.

دشمنان ایران به سرکردگی رژیم صهیونیستی، انگلستان و رژیم آل سعود جنگ رسانه ای شدیدی را با هدف تحریک مردم به شورش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند که شامل انتشار اخبار کذب و بزرگنمایی آن است.

به همین دلیل اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در این باره گفت که دخالت رژیم صهیونیستی در طراحی این اغتشاشات و نقش انگلستان در تبلیغات رسانه ای برای دامن زدن به آن اشکار است که عربستان سعودی نیز هزینه آن را پرداخته است و ما اسناد آن را در اختیار داریم.

لذا در صورتیکه دشمن و اغتشاشگران این آخرین هشدار وزیر اطلاعات را جدی نگیرند و جنگ علیه ایران را پایان ندهند، با برخورد قاطع نظام مواجه خواهند شد، اما آیا گوش شنوایی برای شنیدن این هشدار دارند؟.

پربیننده ترین خبرها