واکنش رییس صداوسیما به تحریم پرس تی‌وی/ صدای جمهوری اسلامی به مردم جهان رسیده و خواهد رسید

واکنش رییس صداوسیما به تحریم پرس تی‌وی/ صدای جمهوری اسلامی به مردم جهان رسیده و خواهد رسید
چهارشنبه 25 آبان 1401 - 11:36

رئیس سازمان صداوسیما گفت: شبکه‌های مختلف با نیروهای تازه‌نفس برنامه‌های جدیدی را روی آنتن می‌برند و با توجه به نیاز مخاطب و ضرورت‌های برنامه‌سازی در حال تغییر و طراحی الگوهای جدید هستیم.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره تحریم پرس تی وی توسط اتحادیه اروپا، تاکید کرد: بار اول نیست که غرب ادعای آزادی بیان دارد و آن را به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند، اما خلاف آن عمل می‌کند. با وجود اینکه رقبای شبکه پرس‌تی‌وی بسیار قدرتمند بوده و از پشتیبانی بسیاری برخوردار اند و در یک عرصه نابرابر رقابت می‌کنند، اما همین حضور حداقلی را به لحاظ امکاناتی هم نمی‌توانند تحمل کنند. شبکه‌های برون مرزی ایران چون تجربه و آمادگی لازم را دارند، حتما از این وضعیت و چالش عبور خواهند کرد و صدای جمهوری اسلامی به مردم جهان رسیده و خواهد رسید.

وی درباره برنامه‌های صداوسیما برای جذب مخاطب، گفت: با نیروی تازه نفس که در صداوسیما جذب شده اند، برنامه های جدید و ایده های جدید به تدریج روی آنتن می روند.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین اعلام کرد که ۲۳ سریال را در مرحله نگارش فیلمنامه و پایان نگارش فیلمنامه و پیش تولید داریم که به تدریج آماده می شود. مجموعه های تلویزیونی جدیدی هم در مرحله پخش است.

پربیننده ترین خبرها