حماس: تهدیدات رژیم اشغالگر علیه غزه ارزشی ندارد

حماس: تهدیدات رژیم اشغالگر علیه غزه ارزشی ندارد
چهارشنبه 25 آبان 1401 - 22:48

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر پاسخ نظامی در نوار غزه در واکنش به تشدید مقاومت در کرانه باختری، ارزشی ندارد.

العالم - فلسطین اشغالی

«سهیل الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی برای مقابله با عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری از طریق پاسخ نظامی در نوار غزه، هیچ تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه (دیروز) به نقل از یک مسئول امنیتی گزارش داد که نهاد امنیتی این رژیم تغییر سیاست‌ها در قبال غزه و عدم تفکیک حماس از حوادث کرانه باختری را در دست بررسی دارد چرا که گروه‌های فلسطینی در غزه مسئول تحریک عملیات‌ها در کرانه باختری هستند.

الهندی در مصاحبه با وبگاه «شهاب نیوز» تأکید کرد که مقاومت فلسطین آمادگی زیادی برای رویارویی با رژیم اشغالگر دارد و نبرد «شمشیر قدس» در سال ۲۰۲۱ نیز حاوی پیام روشنی برای رژیم اشغالگر بود مبنی بر اینکه ما هرگز تسلیم نخواهیم شد.

وی افزود که این تهدیدات رژیم صهیونیستی بی‌ارزش است و مقاومت برای رویارویی با رژیم اشغالگر آمادگی دارد.

الهندی گفت: مقاومت طی چند ماه اخیر توانست درس فراموش نشدنی به دشمن صهیونیستی به خصوص در کرانه باختری بدهد و تشکیلات نظامی جدید در اردوگاه‌های نابلس، بلاطه و جنین ثابت کرد که بر زمین گذاشتن سلاح و اجازه دادن به رژیم اشغالگر برای هتک حرمت مقدسات ما، ممکن نیست.

فارس

پربیننده ترین خبرها