کی‌روش: ‌می‌خواهیم در ذهن فوتبال دوستان جهان بمانیم

کی‌روش: ‌می‌خواهیم در ذهن فوتبال دوستان جهان بمانیم
يکشنبه 29 آبان 1401 - 19:14

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانیم فوتبالی عالی در این رویداد فوق‌العاده ارائه کنیم تا در ذهن فوتبال دوستان سراسر جهان بمانیم.

العالم - ایران / ورزشی

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم فوتبالی عالی در این رویداد فوق‌العاده ارائه کنیم تا در ذهن فوتبال دوستان سراسر جهان بمانیم.

وی با تأکید بر اظهارات قبلی خود مبنی بر اینکه ایران یک بازی سه بخشی پیش رو دارد، تصریح کرد: اولین مسابقه ما مقابل انگلیس بسیار دشوار است. چیزی که پس از سومین بازی به دنبال آن هستیم، این است که امتیازات را به اندازه‌ای جمع کنیم که به دور دوم صعود کنیم. انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیا و نامزد جدی صعود به فینال است.

سرمربی تیم ملی ایران با تمجید از سه‌شیر تصریح کرد: حریف استعدادهای زیادی دارد و مربی این تیم بازیکنانش را می‌شناسد. انگلیس موقعیت بسیار خوبی در دوره گذشته جام جهانی داشت و در اروپا نیز شرایط خوبی دارد. چه چیز بیشتری می‌توانم باز هم بگویم؟

کی‌روش در مورد دفاع از ایران در مواجهه با سوال حاشیه‌ساز خبرنگار اسکای اسپورتس ظرف روزهای گذشته گفت: سؤال شما را خیلی متوجه نمی‌شوم. در خلال یکی دو سال، بازیکنان 17، 18 ساله خیلی خوبی را به تیم ملی آوردیم و آنها را با نسلی که بالغ‌تر بود، تلفیق کردیم. تلاش کردیم به دور دوم جام جهانی 2014 صعود کنیم که نتوانستیم.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها