العالم از قطر گزارش می دهد..

ایران در مصاف با سه انگلیسی زبان

يکشنبه 29 آبان 1401 - 20:37

تیم ملی ایران روز دوشنبه در بازی‌های گروه دوم در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه در دوحه به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود.

العالم ورزش

تیم ملی ایران برای سومین بار متوالی در جام جهانی و این بار در زمین همسایه خود قطر حضور دارد و به صعود به دور دوم برای اولین بار در ششمین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان امید بسته است.

تیم ملی ایران با مربیگیری کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی خود، و هوادارانش امیدوار هستند در گروه دوم به دور بعدی راه یابند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران در بدو ورود به پایتخت قطر در گفت و گو با شبکه العالم گفت: برای تیم ایران آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم بهترین عملکرد را مقابل سه تیم داشته باشیم. برای باخت به قطر نیامده‌ایم و انتظار دارم کشورمان برنده شود.

تیم ملی ایران، قهرمان سه دوره آسیا و چندین سال است که مقام اول آسیا را در رنکینگ فیفا از آن خود کرده ، در آغاز بازی ها با تیم انگلیس بازی خواهد کرد که برای بار دوم به دنبال قهرمانی است.

محمد میرانی، شهروند ایرانی که برای حمایت از کشورش به قطر سفر کرده ، گفت: تیم ما بهترین تیم آسیاست و برای حمایت از تیم خود به این امید آمده ایم که از گروه خود صعود کند.

آنچه در مورد گروه ایران قابل توجه به نظر می رسد این است که سه تیم رقیب، چه انگلیس، چه ولز یا آمریکا، انگلیسی زبان هستند. اما چیزی که تیم ملی ایران در زمین نیاز دارد تسلط بر زبان توپ است که در صورت تسلط، پیروز خواهد شد و برای اولین بار به دور دوم راه خواهد یافت و امید هواداران ایرانی را برآورده می کند.

پربیننده ترین خبرها