جام جهانی ۲۰۲۲؛

ال‌تلگرافو: اکوادور در قطر تاریخ‌ساز شد

ال‌تلگرافو: اکوادور در قطر تاریخ‌ساز شد
دوشنبه 30 آبان 1401 - 09:39

روزنامه اکوادوری از تاریخ‌سازی تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال نوشت.

العالم - ورزشی

تیم ملی فوتبال اکوادور یکشنبه شب در دیدار افتتاحیه بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال موفق شد قطر میزبان مسابقات را با ۲ گل اِنر والنسیا شکست دهد. این نخستین شکست میزبان در بازی افتتاحیه بود. تا پیش از این بازی، بدترین نتیجه میزبان مسابقات در دیدار افتتاحیه، به آفریقا جنوبی برمی‌گشت که برابر مکزیک به تساوی یک بر یک رسیده بود.

از سال ۲۰۰۶ تیم‌های ملی آلمان، آفریقاجنوبی، برزیل و روسیه برگزار کننده دیدار افتتاحیه بودند که هیچ تیمی برابر هواداران شکست نخورده بود.

روزنامه ال‌تلگرافو چاپ اکوادور با اشاره به پیروزی درخشان این تیم در برابر عنابی‌ها نوشت: با وجود اینکه تیم داوری گل نخست والنسیا را مردود اعلام کرد اما آنان تسلیم نشدند و در نهایت از مسابقه بزرگ سربلند بیرون آمدند. تیم اکوادور در نیمه نخست بسیار خوب بازی کرد و با درخشش انر والنسیا توانست تیم میزبان را شکست دهد.

این روزنامه نوشت: این برای نخستین بار در تاریخ مسابقات جام جهانی بود که تیم میزبان در دیدار افتتاحیه شکست خورد. سه رنگ‌ها با این برد موفق شدند در جام جهانی تاریخ‌ساز شوند.

در دیگر دیدار گروه نخست مسابقات جام جهانی فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه تیم ملی فوتبال هلند به مصاف سنگال قهرمان آفریقا خواهد رفت.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها