واکنش سازمان تروریستی «سنتکام» به عملیات ایران علیه تروریست‌های تجزیه‌طلب

واکنش سازمان تروریستی «سنتکام» به عملیات ایران علیه تروریست‌های تجزیه‌طلب
دوشنبه 30 آبان 1401 - 11:27

فرمانده تروریست‌های سنتکام ضمن محکوم کردن عملیات ایران علیه گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب در شمال عراق، مدعی شد این حملات حاکمیت، ثبات و امنیت عراق را به خطر می‌اندازد.

العالم - آمریکا

سازمان تروریستی «ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا» موسوم به سنتکام امروز (دوشنبه) به عملیات نظامی ایران علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در منطقه کردستان عراق واکنش نشان داد.

«مایکل کوریلا» فرمانده تروریست‌های سنتکام در بیانیه‌ای مدعی شد: «ما حملات موشکی و پهپادی فرامرزی عصرگاهی ایران در نزدیکی اربیل در عراق را محکوم می‌کنیم».

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این سازمان تروریستی، کوریلا ادعا کرد: «چنین حملات بی‌ملاحظه و غیرقانونی باعث به خطر افتادن غیرنظامیان، نقض حاکمیت عراق و تضعیف امنیت و ثبات عراق و خاورمیانه می‌شود».

بامداد امروز بود که منابع عراقی از به صدا درآمدن آژیر هشدار در کنسولگری آمریکا در اربیل به دنبال گزارش‌هایی از حملات موشکی به اهدافی در اقلیم شمال عراق خبر دادند.

براساس گزارش‌ها مقرهای حزب تروریستی «کومله» در مناطق «زرگویز» و «پاناکوره» در نزدیکی سلیمانیه عراق مورد حمله قرار گرفته است.

صبح امروز روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه «حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام» به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضدایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.

فارس

پربیننده ترین خبرها