جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

طارمی در جمع بهترین گلزنان جام بیست و دوم

طارمی در جمع بهترین گلزنان جام بیست و دوم
دوشنبه 30 آبان 1401 - 19:50

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با زدن ۲ گل در دیدار برابر انگلیس در جمع برترین‌ گلزنان جام بیست و دوم قرار گرفت.

العالم ـ آسیا

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال با نتیجه ۶ بر ۲ به سود نایب قهرمان اروپا به پایان رسید. گل‌های این بازی را بلینگام در دقیقه ۳۵، ساکا دقیقه ۴۳ و ۶۲، رحیم استرلینگ دقیقه ۴۵، رشفورد دقیقه ۷۱ و جک گریلیش دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند.

گل‌های ایران را مهدی طارمی در دقیقه ۶۵ و دقایق تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

طارمی با دبل در بازی نخست تیم ملی ایران در جام جهانی به نخستین ملی‌پوش ایران در ادوار جام جهانی تبدیل شد که موفق به زدن ۲ گل شده است. تا پیش از طارمی بازیکنانی مانند ایرج دانایی‌فر، حسن روشن، حمید استیلی، مهدی مهدوی‌کیا، یحیی گل‌محمدی، سهراب بختیاری‌زاده، رضا قوچان‌نژاد و کریم انصاری‌فرد برای ایران در ادوار جام جهانی موفق به گلزنی شدند.

طارمی با ۲ گلی که برابر انگلیس به ثمر رساند به همراه انر والنسیا از اکوادور و بوکایو ساکا از انگلیس در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، اِنِر والنسیا روز گذشته برابر تیم ملی قطر موفق به دبل شد و ساکا نیز در دقایق ۴۳ و ۶۲ دروازه ایران را باز کرد. ساکا نیز با ۲ گل در این جمع حضور دارد.

تیم ملی ایران روز چهارم آذرماه با ولز و روز هشتم آذرماه با تیم ملی فوتبال آمریکا بازی دارد. دیدار تیم‌های ولز و آمریکا از گروه دوم جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دوشنبه شب آغاز خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها