بایکوت رسانه‌های صهیونیستی در جام جهانی قطر/ التماس خبرنگار اسرائیلی برای گفتن مصاحبه!

سه شنبه 1 آذر 1401 - 09:09

یکی از خبرنگاران شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت که طرفداران فلسطینی در کنار او تظاهراتی خودجوش برگزار کردند و پرچم‌های خود را به اهتزاز درآوردند و شعار "به خانه برو" سر دادند.

العالم - جام‌جهانی

«جابر الحرمی» فعال رسانه‌ای قطری با انتشار فیلمی در توئیتر نوشته است: «یک شبکه صهیونیستی التماس می کند که یک نفر با آنها مصاحبه کند اما کسی نمی‌پذیرد؛ قطری‌ها و فلسطینی‌ها به همراه برادران عرب خود پرچم‌ فلسطین را پشت سر آنها به اهتزاز در می‌آورند.»

این کاربر از هشتک‌های «انا عربي وادعم قطر» [عرب هستم و از قطر حمایت می کنم] «قطر رفعتوا الراس» [قطر سربالا می آورد] استفاده کرده است، هشتک‌هایی که این روزها به واسطه حمایت قطر از مسئله فلسطین در میان کاربران عربی بسیار استفاده می شود

گفتنی است؛ هواداران عرب فوتبال در اولین جام جهانی در خاورمیانه از خبرنگاران اسرائیلی در قطر در تلاش برای مصاحبه با آنها دوری می‌کنند؛ این نشان دهنده چالشی است که دو سال پس از برقراری روابط رسمی برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با اسراییل، همچنان حل نشده است.

سخنگوی هیئت اسرائیلی گفته هیچ گزارشی مبنی بر بدرفتاری با حدود ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ هوادار اسرائیلی گزارش نشده است. اما او به "چند حادثه" مربوط به رسانه‌های اسرائیلی اذعان کرد.

پربیننده ترین خبرها