پلیس ویرجینیا: چندین نفر در تیراندازی در والمارت کشته شدند

پلیس ویرجینیا: چندین نفر در تیراندازی در والمارت کشته شدند
چهارشنبه 2 آذر 1401 - 10:21

تیراندازی در یک فروشگاه والمارت در ویرجینیا چندین کشته و مجروح برجای گذاشته است.

العالم - آمریکا

به گزارش العالم به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس اعلام کرد در تیراندازی سه شنبه شب در فروشگاه والمارت در ویرجینیا چندین نفر کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.
نیروهای پلیس به گزارشی درباره تیراندازی در فروشگاه والمارت حدود ساعت 10:15 دقیقه شب پاسخ دادند. لئو کوسینسکی، سخنگوی پلیس چساپیک در این خصوص گفت به محض ورود آنها، شواهدی از تیراندازی پیدا مشاهده شد.
وی افزود در مدت 35 تا 40 دقیقه، مأموران چندین کشته و مجروح در فروشگاه پیدا کردند و تیم‌های امدادی را برای رفتن به داخل و انجام اقدامات نجات، مدیریت کردند.
او گفت پلیس معتقد است یک تیرانداز کشته شده است. کوسینسکی ادامه داد: «آنها معتقدند تیراندازی پیش از رسیدن پلیس متوقف شده است.» او تعداد کشته شدگان را اعلام نکرد اما گفت «در حال حاضر کمتر از 10 نفر است."
تیراندازی در ویرجینیا سه روز پس از تیراندازی یک مرد مسلح در یک کلوپ شبانه همجنسگرایان در کلرادو رخ داد که منجر به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن 17 نفر شد. این تیرانداز پس از آنکه مشتریان باشگاه با او درگیر شدند و وی را مهار کردند، به پایان رسید. این تیراندازی ها در سالی اتفاق می‌افتد که آمریکا با کشته شدن 21 نفر در تیراندازی در مدرسه ای در تگزاس نیز به شدت دچار شوک شده است.
تیراندازی روز سه‌شنبه همچنین خاطرات تیراندازی دیگری در والمارت در سال 2019 را زنده کرد، زمانی که یک مرد مسلح که پلیس گفت مکزیکی‌ها را هدف قرار می‌داد به فروشگاهی در ال پاسو حمله کرد و 22 نفر را کشت. والمارت در آن روز حتی یک نگهبان مسلح نداشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها