مسیح علی‌نژاد پا جای پای نتانیاهو علیه ایران می‌گذارد!

مسیح علی‌نژاد پا جای پای نتانیاهو علیه ایران می‌گذارد!
چهارشنبه 2 آذر 1401 - 22:22

"علی نژاد آشکارا خواستار مداخله نظامی در ایران شده است، به او می گوییم خودت را خسته نکن، قبل از تو نتانیاهو و ژنرال‌های اسرائیلی نیز گلوی خود را پاره کردند تا آمریکا را به بمباران ایران تحریک کنند ولی فایده‌ای نداشته است!"

العالم- کشکول

کاملا اشتباه است که به ایرانی‌های مقیم آمریکا و کشورهای غربی که شبانه‌روز از ناتو، آمریکا و اسرائیل خواهان حمله نظامی به ایران و قتل هزاران شهروند ایرانی با هدف تغییر نظام جمهوری اسلامی می‌شوند، عنوان “اپوزیسیون” اطلاق کنیم.

نقطه اختلاف اپوزیسیون با دولت، نحوه مدیریت امور کشور است بدون اینکه اپوزیسیون در صدد ضربه زدن به امنیت کشور باشند و یا دروازه‌های کشورشان را روی خارجی‌ها باز کنند.

با این حال ما در اینجا از برخی عوامل مزدور به عنوان اپوزیسیون یاد می‌کنیم هر چند که عملکردشان فراتر از این تسمیه است.

ملت ایران چنین "اپوزیسیونی" را در دوران جنگ تحمیلی رژیم صدام تجربه کردند و به یاد دارند که چگونه رژیم صدام ده‌ها هزار تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین را بسیج و آنها را برای حمله به ایران، به انواع سلاح‌ها مجهز کرد تا بلافاصله بعد از پایان این جنگ، به ایران حمله کنند.

لذا، ایرانی‌ها امروز متعجب نشده‌اند که مسیح علی‌نژاد- که خود را رهبر معارضان ایران- می‌نامد شبانه‌روز به آمریکا، اسرائیل و ناتو اصرار می‌کند در ایران مداخله کنند. ملت ایران از اینکه ناتو تا به این لحظه برای حمله به ایران اقدام نکرده است، تعجب می‌کنند.

مسیح علی‌نژاد در گفتگو با شبکه تلویزیونی مورد علاقه‌اش (‌اینترنشنال)- که تحت مالکیت محمد بن سلمان است- در حاشیه اجلاس بین‌المللی امنیت هالیفاکس در کانادا ظاهر می‌شود و با حالت خشم می‌گوید: ایران در جنگ اوکراین در کنار روسیه است و غرب نیز باید در ایران مداخله کند ... من با افتخار خواستار دخالت غرب در ایران و حمایت از انقلاب مردمی در ایران هستم!

ما نمی دانیم که اگر مردم ایران- به ادعای این مسیح علی‌نژاد- علیه حکومت اسلامی انقلاب کردند، پس دلیل دخالت آمریکا و ناتو در ایران چیست؟ مسلم است که حتی این اپوزیسیون ایرانی هم می‌داند که هر آنچه در مورد انقلاب در ایران می‌گویند انقلاب فقط در فضای مجازی است، وگرنه از بی‌اعتنایی ناتو به فریادهایش، عصبانی و عبوس ظاهر نمی‌شد.

به نوبه خود به مسیح علی‌نژاد می‌گوییم خودت را زیاد خسته نکن که قبلا تو نتانیاهو و ژنرال‌های اسرائیلی نیز گلوی خود را پاره کردند تا آمریکا را به بمباران ایران تحریک کنند ولی فایده‌ای نداشته است.

مسیح علی‌نژاد خیال می‌کند سناریوی لیبی می‌تواند در ایران تکرار شود که این توهم نشان‌دهنده حماقت ماشین رسانه‌ای آمریکا و سعودی است.

ملت ایران از دیگر ملت‌ها که در معرض جنگ ناتو علیه کشورهای‌شان بوده‌اند، حمایت کرده است.

ایران، لیبی نیست که علی‌نژاد خواستار پیاده شدن چنین سناریویی می‌شود. در اخر، به علی‌نژاد توصیه می‌کنیم که به رهبری انقلابش در ایران ، از طریق تلویزیون‌های بن‌سلمان، آمریکایی و انگلیسی ادامه دهند و در مقابل این خوش‌خدمتی‌هایش، مشتی دلار از آنها بگیرد.

پربیننده ترین خبرها