تکرار خیانت به آرمان فلسطین/ ابوظبی عملیات شهادت طلبانه قدس را تروریستی خواند

تکرار خیانت به آرمان فلسطین/ ابوظبی عملیات شهادت طلبانه قدس را تروریستی خواند
چهارشنبه 2 آذر 1401 - 22:51

امارات متحده عربی چهارشنبه شب در اقدامی که بیانگر حمایت کامل از رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن حق ملت فلسطین است، عملیات شهادت طلبانه امروز در قدس را محکوم و آن را تروریستی خواند.

العالم - آسیا

سفارت امارات در سرزمین‌های اشغالی در صفحه توئیتری خود نوشت: ما حملات تروریستی در اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

این سفارتخانه همچنین اعلام کرد: امارات کشته شده‌های این حمله را به خانواده آنان تسلیت گفته، با مجروحان این حادثه ابراز همدری کرده و برای آنان آرزوی بهبودی می‌کند.

در انفجارهای امروز در قدس اشغالی، در مجموع یک صهیونیست کشته و ۴۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این شبکه تاکید کرد که ۲۳ تن از مجروحان همچنان در بیمارستان بستری هستند و حال ۳ نفر از آنان وخیم است.

با وجود گذشت ۱۳ ساعت از ۲ انفجار مهیب امروز چهارشنبه در قدس، هنوز سرویس‌های امنیتی اسرائیلی نتوانسته‌اند به هیچ سرنخی در مورد مجری یا مجریان این عملیات‌ها دست یابند.

منابع عبری زبان گفته‌اند که انفجارهای امروز که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن ۴۷ نفر دیگر منجر شده است، در نتیجه بمب‌گذاری در ۲ نقطه در قدس انجام گرفته و این بمب‌ها از راه دور منفجر شده‌اند.

این دو انفجار در پایانه اصلی اتوبوس‌ها و چهار راه راموت در غرب قدس اشغالی رخ داده است.

گروه‌های فلسطینی امروز (چهارشنبه) پس از ۲ انفجار در شهر قدس که منجر به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ۲۲ نفر دیگر شد، در بیانیه‌های جداگانه تاکید کردند که این عملیات دلاورانه پاسخی طبیعی به جنایات و تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیلی و شهرک نشینان صهیونیست آن در قدس اشغالی، مسجد الاقصی و بقیه شهرها و شهرک‌های فلسطینی است.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها