دختر ورزشکار لبنانی حاضر به مسابقه با حریف صهیونیست نشد

دختر ورزشکار لبنانی حاضر به مسابقه با حریف صهیونیست نشد
شنبه 5 آذر 1401 - 11:45

یک دختربچه ورزشکار لبنانی در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط و سازش حاضر به مسابقه با حریف صهیونیستی نشد و از مسابقات جام قهرمانی تنیس روی میز در پرتغال انصراف داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، بیسان شیری قهرمان پینگ پنگ زیر ۱۱ سال لبنانی پس از آنکه طبق قرعه، حریفش از رژیم صهیونیستی اعلام شد، از جام قهرمانی تنیس روی میز پرتغال انصراف داد.

او که در رده زیر ۱۱ سال نفر اول جهان بود حاضر شد تا رتبه خود را از دست بدهد اما با ورزشکاری از رژیم صهیونیستی مسابقه ندهد.

پیش از این نیز شماری از ورزشکاران لبنانی که به قید قرعه به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد کرده بودند، برای همبستگی با ملت فلسطین ابراز مخالفت با عادی سازی روابط و سازش با رژیم صهیونیستی از مسابقات انصراف داده بودند.

در همین راستا، "سالی حماده" شطرنج باز لبنانی پیش از این حاضر به مسابقه دادن با حریف صهیونیستی نشده و از مسابقات جهانی گرجستان انصراف داده بود.

یک شطرنج باز دیگر لبنانی به نام "ماغی قاسم فواز" نیز با شطرنج باز رژیم صهیونیستی مسابقه نداد و از مسابقات بین المللی در ابوظبی انصراف داد.

همچنین "شربل ابوظاهر" ورزشکار لبنانی که در رشته هنری های رزمی فعالیت دارد، حاضر به مسابقه با ورزشکار صهیونیست نشد و از مسابقات امارات انصراف داد.

پیش از ابوظاهر نیز یک رزمی کار دیگر لبنانی به به نام "عبدالله منیاتو" در سال ۲۰۲۱ حاضر به مسابقه با حریفی از رژیم صهیونیستی نشده بود و از مسابقات جهانی بلغارستان انصراف داده بود.

بر اساس این گزارش، اقدامات این ورزشکاران لبنانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

پربیننده ترین خبرها