کاربران توئیتر هفته بسیج را گرامی داشتند

کاربران توئیتر هفته بسیج را گرامی داشتند
سه شنبه 8 آذر 1401 - 21:53

کاربران توییتر در ایران و کشورهای عربی همزمان با هفته بسیج هشتک «من بسیجی هستم» را ترند کردند.

العالمداغهای مجازی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، فرمانده معظم کل قوا به مناسبت هفته بسیج در ایران، شنبه گذشته در حسینیه امام خمینی (ره) در حضور جمعی از نیروهای بسیج تاکید کرد: بسیج فرهنگ، گفتمان و اندیشه محسوب می شود و فقط یک سازمان نظامی نیست بلکه جایگاهش بالاتر است و فعالیت آن تنها محدود به عرصه نظامی محدود نمی شود، بلکه باید در همه عرصه ها اعم از علوم دینی و مادی حضور داشته باشد

ایشان در این دیدار، اقدام نیروهای بسیج را یک اقدام جهادی بدون هیچ چشمداشتی از امتیازات این نیروها دانستند.

وی افزود: بسیج میلیونی بسیج در جهان اسلام وجود دارد و زبان دل ما وآنها یکی است و جهت گیری های آنها با ما یکی است .

ایشان افزودند: بسیج در جغرافیای سیاسی جهان اسلام جایگاه برجسته ای دارد، جبهه استعمارگر غرب به دلیل اهمیت و منابع نفتی، رویکرد ویژه ای به غرب آسیا دارد چرا که نفت مهمترین عامل حرکت چرخ های صنعتی غرب به شمار می رود.

ایشان با اشاره به ویژگی های جغرافیایی و ژئوپلیتیکی غرب آسیا به ویژه ایران گفت: انقلاب اسلامی، قلب کشورهای همسایه ایران را متحول کرد و نقشه آمریکایی ها در غرب آسیا براندازی 6 کشور با هدف تضعیف بود. آمریکایی ها قبل از تصمیم تجاوز به ایران قصد داشتند کشورهای همسایه یعنی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را فلج کنند و خود آمریکایی ها در سال 2006 این نقشه را فاش کردند و گفتند قبل از حمله به ایران باید شش کشور عراق، سوریه، لبنان، لیبی، سودان و سومالی را سرنگون کنیم.

رهبر معظم ایران فرمودند : جمهوری اسلامی هرگز وارد شمال آفریقا نشد، اما سیاست ایران در عراق، سوریه و لبنان موفق و منجر به شکست آمریکا در این کشورها شد.

وی با اشاره به رشادت های شهید قاسم سلیمانی افزود: نام شهید حاج قاسم خشم دشمنان ایران را برانگیخته چرا که او پرچم سیاست جمهوری اسلامی ایران را بر دوش داشت که نقشه عمیق دشمن را خنثی کرد

ایشان افزودند: مشکل ما با آمریکا با مذاکره حل نمی‌شود و واشنگتن فقط در صدد باج گیری است اما کدام شهروند غیور ایرانی حاضر است به آمریکا امتیاز بدهد.؟

وی خاطرنشان کرد: آنچه آمریکا می خواهد این است که مردم ایران از همه خطوط قرمز عبور کنند

ویی خطاب به نیروهای بسیج گفت باید به نفوذ دشمن در نیروهای بسیج توجه کنند. افراد فاسد ممکن است خود را به عنوان یک بسیجی و یک روحانی دربیاورند.

حسن اخضر نوشت : بسیج از ابداعات امام بزرگوار ما روح الله خمینی بود.

ماجده الموسوی نوشت : فرهنگ بسیج ، فرهنگ تلاشگران گمنام است فرهنگ مجاهدینی است که اجری نمی خواهند و به خطرها وارد می شوند و فرهنگ شجاعت است دادن جان برای دیگران است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها