گزارش خبرنگار العالم از یورش نیروهای اشغالگر به جنین/ ترس از «گردان جنین» صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است

پنج‌شنبه 10 آذر 1401 - 10:54

خبرنگار العالم گزارش داد درگیری‌های شدیدی بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی هنگام حمله به اردوگاه جنین کرانه باختری رخ داد.

العالم - فلسطین‌اشغالی

فارس صرفندی خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد نظامیان صهیونیست با هدف دستگیری یک فلسطینی تحت تعقیب نیروهای امنیتی رژیم به شهر جنین به ویژه منطقه شرقی نزدیک اردوگاه آوارگان یورش بردند که منجر به درگیری های خشونت آمیز بین مبارزان مقاومت و نیروهای اشغالگر شد.

در جریان این حمله، دو جوان فلسطینی به نام نعیم جمال زبیدی، 27 ساله، و محمد ایمن سعدی، 26 ساله به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر زخمی شدند.

هدف مقامات رژیم اشغالگر از این تهاجمات، «از بین بردن گردان جنین» است که به زعم آنها در عملیات‌های قهرمانانه ای که در کرانه باختری در حال انجام است، دست دارد و با عرین الاسود (بیشه شیران) کاملا هماهنگ است.

این امر نشان می دهد که رژیم اشغالگر صهیونیستی از این گردان ترسیده است زیرا به تهدیدی برای این رژیم متزلزل و ناپایدار تبدیل شده است.

گردان قدس درخصوص حملات صبح امروز اعلام کرد؛ رزمندگان مقاومت در درگیری‌های مسلحانه در دفاع از خود، نیروهای اشغالگر را با شلیک سنگین گلوله‌ و پرتاب مواد منفجره هدف قرار دادند.

گردان شهدای‌الاقصی نیز تأیید کرد که رزمندگان مقاومت در درگیری‌های مسلحانه در برابر حمله خشونت‌بار سربازان رژیم اشغالگر مشارکت کرده و آنها را هدف گلوله قرار داده و خساراتی به آنها وارد نموده است.

در جریان این درگیری ها دو فلسطینی شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند و در بیمارستان ابن سینا به دلیل انتظار ورود زخمی ها، وضعیت اورژانسی اعلام شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها