بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
چهارشنبه 16 آذر 1401 - 08:45

بررسی برنامه و صلاحیت مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و اخذ رأی اعتماد در دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

العالم - ایران

نشست علنی امروز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه، مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است بررسی برنامه و صلاحیت مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و اخذ رأی اعتماد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل (ارجاع از جلسه علنی) و گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها درمورد طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.

بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح استفساریه بند (۳) ماده (۴۸) قانون حمایت خانواده از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این جلسه تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح ماده ۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق ۷ تبصره به ماده ۷ اساسنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت تسهیل روند ساخت و ساز روستایی برای بومیان روستا و حمایت از دولت در جهت ساخت ساخت یک میلیون مسکن در سال را بررسی می کنند.

پربیننده ترین خبرها