رژیم های خائن عربی در باتلاق عادی سازی

رژیم های خائن عربی در باتلاق عادی سازی
چهارشنبه 16 آذر 1401 - 13:46

مغرب روزهای 5 تا 7 دسامبر میزبان کنفرانس "همزیستی و تسامح و تشریح مزایای عادی سازی برای شهروندان منطقه" خواهد بود که در آن  اردن، بحرین، امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی شرکت دارند.

العالم – کشکول

شرکت کنندگان در کنفرانس گفتند که پیشرفت در زمینه عادی سازی باید با تلاش برای ایجاد نهادهای چندجانبه ای همراه باشد که به یکپارچگی واقعی منطقه ای منجر شود و مزایای عادی سازی را به شهروندان این کشورها نشان دهد.

به نظر می‌ رسد هدف این کنفرانس، ارائه توصیه‌های سیاسی قابل اجرا برای حکومت‌های منطقه است که باعث افزایش همکاری و تقویت تسامح در آموزش و ایجاد زمینه تعامل نسل‌های جوان منطقه می ‌شود.

نیازی نیست که انسان کارشناس باشد تا بفهمد که هدف کنفرانس تلاش برای رواج عادی سازی در میان ملت های عربی اسلامی است که مخالف عادی سازی هستند به ویژه پس از سیلی محکمی که ملت های عرب به ویژه مغرب به رژیم صهیونیستی و حکومت هایی زدند که اقدام به عادی سازی با این رژیم کرده اند.

در این روند خبرنگاران صهیونیست در جام جهانی قطر بایکوت شدند و پرچم فلسطین توسط بازیکنان تیم ملی مغرب و بر سکوهای ورزشگاه ها برافراشته شد.

سازمان دهندگان این کنفرانس تلاش کردند تا ملت های عرب و اسلامی، فلسطین، قدس و اقصی، قتل فلسطینیان در خیابان ها و یهودی سازی قدس را فراموش کنند اما یادشان رفته که ملت هایی که رژیم هایشان اقدام به عادی سازی کرده اند محال است این جنایات را فراموش کنند چرا که آرمان فلسطین بخشی از دین اسلام است و عادی سازی از نظر این ملتها، عدول از دینشان است به همین دلیل محال است که از فلسطین صرفنظر کنند.

تنها دستاورد این کنفرانسها خرید برخی از نخبه های عرب است تا مقابل مشتی دلار به بلندگوی رژیم هایی تبدیل شوند که اقدام به عادی سازی کرده اند.

نخبگانی که منفور ملت هایشان بوده و فقط نماینده خودشان هستند.

رژیم صهیونیستی هر روز آب اردن را می دزدد، از امارات برای بهبود وجهه شرکت های حامی تروریسم دولتی خود سوء استفاده می کند، بحرین را به مرکز جاسوسی علیه کشورهای منطقه تبدیل کرده است و مشغول گسترش فساد و فتنه گری در بقیه کشورهای منطقه است، اینها دستاورد رژیم های عربی است که اقدام به عادی سازی کرده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها