خواهر شهیدان فلسطینی: عزم و اراده قوی مبارزان، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته است

خواهر شهیدان فلسطینی: عزم و اراده قوی مبارزان، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته است
پنج‌شنبه 17 آذر 1401 - 17:11

خواهر جواد و ظافر الریماوی شهدای فلسطینی از هم دانشگاهی‌های این دو شهید خواست که یاد آنها را زنده نگه دارند.

العالمفلسطین اشغالی

خواهر جواد و ظافر دو برادر شهید فلسطینی با حضور در دانشگاه بیرزیت و در جمع هم دانشگاهی های برادرانش گفت: چیزی که یهودیان را به رعب و وحشت انداخته بود، سنگی که جواد و ظافر یا دیگر مبارزان پرتاب می کردند، نیست؛ بلکه عزم و اراده قوی این مبارزان بود که لرزه بر اندام یهودیان می اندازد.

وی افزود: جواد و ظافر هیچگاه معنی ترس را نفهمیدند و این باعث می شد که همواره نگران آنها باشم، وقتی کسی سرزمینت را اشغال می کند، مقاومت امری طبیعی است. آنها شما را خیلی دوست داشتند و به این دانشگاه عشق می ورزدیند، یاد و خاطره جواد و ظافر را زنده نگه دارید. آنها همواره می گفتند ما نسل تغییر هستیم. پس شما هم کاری کنید که با دستان شما تغییر صورت گیرد.

1

رژیم اشغالگر اسراییلی سه‌شنبه (8 آذر 1401) با تیراندازی به تجمع فلسطینیان در شهرک کفر عین در غرب رام الله، ظافر و جواد الریماوی دو جوان 21 و 22 ساله فلسطینی را به شهادت رساند. در این حادثه شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

این دو برادر شهید هر دو دانشجو دانشگاه بیرزیت کرانه باختری بودند، ظافر الریماوی، دانشجوی دانشکده فنی و مهندسی بود و همچنین برادرش جواد نیز در رشته تجارت و اقتصاد تحصیل می‌کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها