گروه های فلسطینی "عملیات موج شکن" رژیم صهیونیستی را به شکست کشاندند

شنبه 19 آذر 1401 - 13:30

یک پژوهشگر مسائل فلسطین گفت: شرکت صدها مبارز عضو گردان جنین، گردان قسام و تیپ الشهدا در مراسم تشییع جنازه شهدا در کرانه باختری شاهدی بر شکست عملیات موسوم به "عملیات موج شکن" رژیم صهیونیستی است.

العالم - فلسطین اشغالی

صالح ابوعزه، پژوهشگر مسائل فلسطین در گفتگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد که گروه مقاومت "عرین الاسود" به تازگی مراسم یادبودی برای شهدا برگزار کرد که در آن ده ها تن از رزمندگان این گروه و گردان بلاطه شرکت کرده بودند. دو روز قبل نیز صدها تن از مبارزان گردان جنین تابع "سرایا القدس" و شماری از مبارزان گردان قسام وابسته به جنبش حماس و شماری از رزمندگان تیپ الشهدا وابسته به گردان الاقصی در مراسم تشییع پبکر سه شهید در جنین شرکت کرده بودند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که این صحنه ها بیانگر شکست عملیات صهیونیستی موسوم به "موج شکن" است که در مارس گذشته شروع شده است. همچنین نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در اجرای سیاست و نقشه هایی که برای خنثی کردن انتفاضه فلسطین پیاده کرده، شکست خورده است.

ابوعزه تصریح کرد، این صحنه ها نشان داد که تعداد رزمندگان فلسطینی در حال افزایش است و مقاومت همچنان ادامه دارد لذا در آینده هم هر گونه اقدان رژیم اشغالگر، با مقابله گروه های مقاومت فلسطینی رو به رو خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها