هشدار انصار الله به متجاوزان؛

سرانجامِ توطئه‌هایتان علیه یمن شکست است

سرانجامِ توطئه‌هایتان علیه یمن شکست است
شنبه 19 آذر 1401 - 18:30

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی به شدت از امضای توافقنامه همکاری نظامی و امنیتی میان امارات و گروه موسوم به «شورای رهبری ریاست جمهوری یمن" انتقاد کرد و آن را اقدامی در راستای توجیه تداوم تجاوزگری ابوظبی در این کشور ارزیابی کرد.

العالم - یمن

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن طی توییتی در این باره نوشت: اقدامات متجاوزان در این برهه دلیل روشنی بر تداوم اقدامات خصمانه آنها علیه یمن است و توافق اماراتی‌ها با دست ‌نشانده‌های مزدورشان برای همکاری امنیتی و نظامی نیز در راستای توجیه تداوم تجاوز با تاکتیک و شکلی جدید و در راستای پیاده سازی توطئه‌های شیطانی آنها انجام شده است.

القحوم ادامه داد: به کشورهای متجاوز می‌گوییم، توطئه‌هایتان ناگزیر به سنگ خواهد خورد و یمن به لطف خدا و سپس با آگاهی مردم، عظمت رهبری، ارتش و نیروهای امنیتی خود، طرح‌های اشغالگران را ناکام خواهد گذاشت و برخلاف میل آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات پیروز خواهد شد.

این اظهارات پس از آن بیان شده که گروه دست نشانده موسوم به «شورای رهبری ریاست جمهوری یمن» پنجشنبه از امضای توافقی با ابوظبی برای همکاری نظامی و امنیتی میان دو طرف خبر داد.

به گزارش ایرنا، عربستان سعودی همراه با امارات، بحرین، سودان، مصر و کویت در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما پس از گذشت تقریبا هفت سال از این تجاوز وحشیانه، سایر هم‌پیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند.

پربیننده ترین خبرها