معارض سعودی شاهزاده را رسوا کرد/ اگر ذره ای شجاعت داری بگو چرا ممنوع الخروج هستی؟

معارض سعودی شاهزاده را رسوا کرد/ اگر ذره ای شجاعت داری بگو چرا ممنوع الخروج هستی؟
يکشنبه 20 آذر 1401 - 19:22

روزنامه نگار و معارض سعودی از شاهزاده عبدالعزیز بن فهد آل سعود خواست تا علت عدم حضورش در جام جهانی قطر برای تشویق تیم ملی کشورش را بیان کند.

العالم ـ عربستان سعودی

"ترکی شلهوب" در توییتر خطاب به شاهزاده سعودی نوشت: اگر ذره ای شجاعت داری، بگو چرا ممنوع الخروج هستی؟ و چه کسی تو را ممنوع الخروج کرده است؟

این معارض سعودی در توییتی دیگر نوشت: چرا برای تشویق تیم ملی کشورمان در قطر حضور نداشتی؟ تو از خاندان حاکم هستی و حضورت در ورزشگاه برای بازیکنان مایه دلگرمی است. چرا تا الان سوالم را جواب نداده ای؟ چه کسی تو را ممنوع الخروج کرده است؟

شاهزاده عبدالعزیز بن فهد آل سعود پیش از این ترکی شلهوب را به خیانت متهم کرده بود، وی در توییتر نوشت: کشور ما مخالف ندارد بلکه افرادی اجیر شده هستند. آنها خیانتکارانی هستند که می کوشند خود را معارض معرفی کنند. دولت ما دستاوردهای بیشماری محقق کرده است که حتی دشمنان به این دستاوردها اذعان می کنند.

ترکی شلهوب اما در پاسخ شاهزاده سعودی نوشت: هدر دادن اموال ملت، خیانت است.. مخالفت با فساد، افتخاری واقعی است. از تو می پرسم چرا در جام جهانی حضور نداشتی؟ این سخنان برای تو سودی ندارد. تو همچنان ممنوع الخروج باقی خواهی ماند. تمام شهروندان سعودی می توانند برای تشویق تیم ملی در قطر حضور یابند اما تو در خانه و از تلویزیون مسابقات را تماشا می کنی. اینهمه خواری و ذلت شرم کن!

پربیننده ترین خبرها