اعترافات عامل شهادت 2 مدافع امنیت در مشهد+ ویدیو

اعترافات عامل شهادت 2 مدافع امنیت در مشهد+ ویدیو
دوشنبه 21 آذر 1401 - 09:08

عامل شهادت شهدای امنیت مشهد که با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی در حین فرار به همراه همدستانش در استان سمنان دستگیر شده بود، صبح امروز (دوشنبه) به دار مجازات آویخته شد.

العالم ـ ایران

مجیدرضا رهنورد پایین‌ده، فرزند محمدجواد که طی اقدام تروریستی ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱، دو نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساند و ۴ نفر دیگر را مجروح کرد، صبح امروز (دوشنبه، بیست و یک آذر ماه ۱۴۰۱) در مشهد و در ملاعام اعدام شد.

به دنبال جنایات صورت گرفته از سوی مجید رضا رهنورد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی یکشنبه (29 آبان ماه 1401) اعلام کرد که متعاقب یک کار گسترده و دقیق، تیم عمل کننده موفق شد بامداد شنبه (28 آبان ماه) ، فرد قاتل با هویت "مجید رضا رهنورد" فرزند محمد جواد را هنگام طی مسیر برای خروج از مرزهای غربی در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کند.

در همین رابطه 8 نفر دیگر که در اختفا و فراری دادن نامبرده مشارکت داشتند نیز دستگیر شدند.

مجید رضا رهنورد عامل به شهادت رساندن 2 نفر از جوانان حافظ امنیت در مشهد شهیدان حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده بود. این حادثه به دنبال بروز ناآرامی توسط عده‌ای از اغتشاشگران در بلوار حر عاملی مشهد در تاریخ 26 آبان ماه 1401 رخ داد که نهایتاً منجر به شهادت دو نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر از حافظان امنیت شد.

اعترافات مجید رضا رهنورد عامل شهادت شهیدان حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده پس از دستگیری

اعتراف عامل شهادت ماموران امنیت مشهد

تصاویر دوربین مداربسته از لحظه به شهادت رساندن حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده

لحظه به شهادت رساندن ماموران حافظ امنیت

پربیننده ترین خبرها