واکنش کاربران به حرکت عربستان به سوی عادی سازی سه شنبه 22 آذر 1401 23:13 حساب کاربری " نحو الحریه " در توییتر با انتشار کلیپی به نقل از وب سایت عبری "i24 News" به نقل از مقامات دیپلماتیک سعودی تاکید کرد که عربستان به دنبال عادی سازی روابط با اشغالگران است، اما این کار زمان می برد. العالم- عربستان منابع سعودی به نقل از عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان در دیدار هفتههای اخیر وی با یهودیان آمریکا گفتند: «روابط ریاض و تلآویو به سمت عادی شدن پیش میرود، اما زمان بیشتری طول میکشد و ما نباید گاری را جلوی اسب قرار دهیم». کلید واژه ها عربستان عادل الجبیر عادی سازی