از نمایش سلاح هدار گولدن اسیر صهیونیست توسط حماس تا نقش ایران در حمایت از مقاومت+ ویدیو

پنج‌شنبه 24 آذر 1401 - 12:54

حماس روز گذشته در مراسم سی و پنجمین سالگرد تأسیس خود در غزه بر استمرار مقاومت برای آزادسازی قدس و فلسطین و آزاد سازی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی تاکید و از نقش پیشرو و حمایت های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت تقدیر کرد.

العالم – فلسطین

گردان‌های شهید عزالدین قسام در آیین 35 امین سالروز تاسیس حماس در غزه از اسلحه هدار گلدن اسیر صهیونیست رونمایی کرد و از نقش پیشروی جمهوری اسلامی ایران درحمایت از محور مقاومت تقدیر کرد.

گردان‌های قسام همزمان با رونمایی از اسلحه گلدن اعلام کرد: تاریخ ۲۰۱۴/۸/۱ تصویری از ناامیدی ارتش دشمن صهیونیستی از قطع تماس با افسرش «هدار گلدن» است.

جنبش حماس تاکید کرد که به عنوان یک جنبش رهایی بخش ملی و اسلام گرا به مقاومت تا آزادی فلسطین و مقدسات آن و اسرای فلسطینی ادامه خواهد داد.

اسماعیل رضوان از رهبران حماس در حاشیه این مراسم به شبکه خبری العالم گفت: ما به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه حماقت علیه قدس و مسجدالاقصی یا مردم فلسطین هشدار می دهیم. چون پاسخ ما سهمگین خواهد بود، از سوی دیگر ما از غزه، به محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایتش از فلسطین و مقاومت درود می فرستیم.

یحیی سنوار رهبر حماس در غزه نیز گفت: مقاومت اردوگاه جنین و بیشه شیرها در نابلس، گردان بلاطه و سایر گروه های مبارز در کرانه باختری، عملیات مقاومت در برابر اشغالگران و جلوگیری از حمله به کرانه باختری، مقابله با دشمن و حمله به شهرک نشینان صهیونیست تنها راه نجات ملت ما از اشغالگری و تحقق اهداف فلسطینیان در زمینه آزادی و بازگشت به موطن خویش است.

پربیننده ترین خبرها