الحشد الشعبی ۱۰ شیء بمب گذاری شده را درنزدیکی نوار مرزی با سوریه خنثی کرد

الحشد الشعبی ۱۰ شیء بمب گذاری شده را درنزدیکی نوار مرزی با سوریه خنثی کرد
شنبه 26 آذر 1401 - 21:18

منابع خبری عراق از خنثی شدن ۱۰ شیء بمب گذاری شده توسط «الحشد الشعبی» در استان الانبار و نزدیک نوار مرزی با سوریه خبر دادند.

العالم - عراق

یک منبع امنیتی در فرماندهی ستاد عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار گفت: امروز ۱۰ شیء بمب گذاری شده در عملیات پاکسازی مناطق بیابانی نزدیک نوار مرزی با سوریه در غرب این استان خنثی شده است.

به گزارش «المعلومه»، نیروهای امنیتی در پی عملیات پاکسازی مناطق بیابانی منطقه القائم به سمت نوار مرزی با سوریه در غرب الانبار، توانستند ۱۰ بمب دست ساز به جا مانده از عناصر تروریستی داعش را خنثی کنند.

این منبع امنیتی افزود: نیروهای امنیتی برای تعقیب بقایای هسته این سازمان جنایتکار که هر از چند گاهی در مناطق مورد هدف فعالیت می کنند، عملیاتی تهاجمی را آغاز کردند.

در همین زمینه، میدل ایست به نقل از این منبع نوشت: اطلاعاتی در اختیار داریم که نیروهای امنیتی مان را قادر می‌سازد تا تله های انفجاری را بدون آنکه موجب تلفات جانی یا مالی شود یافته و خنثی کنند.

به گزارش ایرنا، پسماند هسته‌های داعش همچنان در نقاط مختلف عراق فعال هستند و الحشد الشعبی با کمک نیروهای امنیتی عراق، در حال پاکسازی این نقاط از وجود تروریست‌ها و مهمات به جا مانده از آنها است.

پربیننده ترین خبرها