شهادت دو برادر فلسطینی در جنوب نابلس

شهادت دو برادر فلسطینی در جنوب نابلس
يکشنبه 27 آذر 1401 - 01:16

منابع خبری از شهادت دو برادر فلسطینی در حادثه زیرگیری با خودرو در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

العالم-فلسطین اشغالی

«مهند مطیر» جوان فلسطینی که همراه برادرش در جنوب نابلس با خودروی یک شهرک‌نشین زیرگرفته شد، شنبه شب بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پیش از این، محمد برادر مهند در این حادثه جنایتکارانه با خودروی یک شهرک نشین به زیر گرفته و به شهادت رسیده بود.

یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودروی خود این دو برادر فلسطینی را نزدیک ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس زیرگرفت که یکی از برادران بلافاصله شهید شد و برادر دیگر هم ساعاتی بعد به شهادت رسید.

"زکریا فیاله" مدیر دفتر فرمانداری قدس در اردوگاه قلندیه گفت: دو برادر به نام های محمد و مهند معطربه همراهی یکی دیگر از اعضای خانواده شان در کنار جاده ایستاده بودند تا یکی از لاستیک های خودروی خود را تعمیر کنند. یک شهرک نشین با وسیله نقلیه خود به آنها برخورد کرد و از محل متواری شد که بلافاصله به شهادت محمد منجر شد و پیکر او به بیمارستانی در نابلس منتقل شد در حالی که برادرش مهند به شدت مجروح و به یکی از بیمارستانهای اراضی 1948 منتقل شد که پس از انتقال به خاطر شدت جراحاتش به شهادت رسید.

خبرگزاری فلسطینی «وفا»، به نقل از عماد مطیر گزارش داد که پسر عموی وی محمد (28 ساله) اهل اردوگاه قلندیه در شمال قدس اشغالی بلافاصله پس از برخورد خودروی یک شهرک نشین به شهادت رسید و برادرش مهند (24 ساله) در این حادثه به شدت مجروح و کمی بعد به شهادت رسید.

در واکنش به این اقدام جنایتکارانه ، " حازم قاسم" سخنگوی جنبش حماس گفت: شهرک نشینان اقدامات تجاوزکارانه خود را علیه مردم ما تشدید می کنند و واضح است که با تشکیل کابینه جدید راستگرایان، جنایات جدیدی را آغاز کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن جناح راست افراطی انتظار می رفت عملیات زشت و عمدی به زیرگیری فلسطینی ها انجام شود.

سخنگوی حماس افزود : این جنایت بخش جدیدی از سریال تروریسم صهیونیستی تحت حمایت پلیس و ارتش رژیم اشغالگر است که باید با تشدید مقاومت در کرانه باختری و حمایت از همه اشکال مبارزه ملت فلسطین پاسخ داده شود.

قاسم بر تشدید اقدامات مقاومتی علیه اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست تاکید کرد و اتخاذ یک استراتژی کامل برای دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با توطئه های اشغالگران را خواستار شد.

وی گفت: همه اقشار مردم فلسطین باید در حالت آماده باش واقعی برای مقابله با تروریسم رو به رشد باشند.

پربیننده ترین خبرها