افراد ناشناس به پایگاه نظامی تل‌آویو در جنوب فلسطین اشغالی نفوذ کردند

افراد ناشناس به پایگاه نظامی تل‌آویو در جنوب فلسطین اشغالی نفوذ کردند
دوشنبه 28 آذر 1401 - 18:21

منابع عبری گزارش دادند که عده‌ای افراد ناشناس ضمن نفوذ به پایگاه صهیونیستی «شبتا» در اراضی اشغالی، از آن موتور سیکلت و خودرو به سرقت بردند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری به‌تازگی در گزارشی خبر دادند که عده‌ای افراد ناشناس توانسته‌اند به پایگاه توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «شبتا» در نقب واقع در جنوب شرق اراضی اشغالی نفوذ کنند.

وبگاه عبری «والا» با اشاره به اینکه این نفوذ اواخر هفته گذشته رخ داد، گزارش داد: «در این نفوذ، یک موتور سیکلت و یک خودروی شاسی‌بلند گران‌قیمت به سرقت رفت که پلیس آن را در هفته‌های اخیر مصادره کرده بود.»

این پایگاه عبری با بیان اینکه این عملیات «درست جلوی چشم» نظامیان رخ داده است، خبر داد نظامیان رژیم صهیونیستی زمانی متوجه این نفوذ شدند که شکافی بزرگ در حصار پایگاه کشف کردند.

والا اضافه کرد: «پس از بازرسی منطقه، مشخص شد که عده‌ای افراد ناشناس سیم خاردار پایگاه را بریده‌ و با پای پیاده وارد محل توقف خودروها شده‌اند. آن‌ها، آن دسته از خودروهایی را به سرقت بردند که برای اقدامات جنایتکارانه در منطقه، توقیف شده بود.»

یکی از نظامیان این پایگاه به وبگاه والا در این باره گفت با آنکه فاصله میان محل حضور سربازان و محل توقف خودروها کوتاه بوده، اما سربازان هیچ گونه نفوذی را شناسایی نکردند.

این منبع در ادامه افزود این اولین بار نیست که به این پایگاه نفوذ می‌شود به‌نحوی که در سال‌های گذشته نیز در چند مورد از این پایگاه مهمات، سلاح و تجهیزات نظامی دزدیده شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها