کاربران سعودی ارتباط نزدیک نتانیاهو و عربستان را یادآور شدند

پنج‌شنبه 1 دی 1401 - 14:51

فهد الغفیلی فعال عربستانی ویدئویی از بنیامین نتانیاهو را بازنشر کرد که در آن، هویت مسئول شاخه حزب لیکود در عربستان سعودی را فاش می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

الغفیلی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «محمد سعود سازشکار، مسئول حزب لیکود - شاخه عربستان است! آنچه نتانیاهو گفت ممکن است شوخی به نظر برسد، اما سبک گفتار آنها حاکی از هماهنگی عمیق در پشت صحنه همراه با چراغ سبز نشان دادن دربار سلطنتی سعودی است!»

در این ویدئو که مربوط به سال 2020 است، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با ارسال پیامی به محمد سعود سازشکار سعودی وی را به عنوان جوانی خارق العاده توصیف کرد که نماینده حزب لیکود در سرزمین سعودی است.

نتانیاهو در جریان نشست انتخاباتی حزب لیکود در قدس اشغالی افزود که در فکر افتتاح شاخه ای از حزب لیکود در آتن هستم و خطاب به محمد سازشکار سعودی با گفت:« اما قبل از اتخاذ چنین تصمیمی می خواهم با مسئول شاخه حزب لیکود در عربستان سعودی مشورت کنم.»

محمد سعود نیز به نوبه خود بلافاصله در یک مصاحبه، حمایت خود را از نتانیاهو را اعلام کرد و گفت: «آرزو داشتم در این کنفرانس با شما باشم، آن روز خواهد آمد، نتانیاهو تاریخ ساز خواهد شد، من ارادت خود به شما را از اینجا، عربستان سعودی اعلام می کنم».

پربیننده ترین خبرها