دعموش: اینکه حزب‌الله عامل بن‌بست سیاسی است، دروغ محض است

دعموش: اینکه حزب‌الله عامل بن‌بست سیاسی است، دروغ محض است
جمعه 2 دی 1401 - 19:34

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در واکنش به متهم کردن حزب الله به نقش داشتن در وخامت اوضاع لبنان گفت: صحبت از اینکه حزب‌الله عامل بن‌بست سیاسی و وخامت اوضاع کشور است، کذب محض برای انحراف افکار عمومی و پنهان‌کاری است و دلیل واقعی، تحریم آمریکاست که شما از ترس مجازات آن، جرأت نمی‌کنید حقیقت را بگویید.

العالم- لبنان

به گزارش العالم، "شیخ علی دعموش"، امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: از دروغگویی به مردم و فریب دادن و تحریک دست بردارید و به لبنانی‌ها بگویید چه کسی مانع کمک‌ها و هبه‌های ایرانیان شده و به آنها قول داد از اردن برق و از مصر گاز بگیردِ چه کسی مانع گرایش به شرق شد و از ترس خشم آمریکایی‌ها، از همکاری با چین و روسیه امتناع کرد. شما با مردم خود صریح و شفاف باشید، شما در مورد آمریکایی‌ها و سعودی‌ها سکوت می‌کنید؛ زیرا ترسو هستید و می‌ترسید حمایت مالی شما را قطع کنند و این حقیقتی است که همه باید بدانند.

دعموش افزود: کسی‌که ادعا می‌کند بر منافع و مصلح کشور، خارج کردن آن از بحران‌هایش و حفظ حاکمیت و استقلال آن مشتاق است باید در این راستا گام‌های عملی بردارد و به شعارها و مواضع کلامی اکتفا نکند.

این مقام حزب‌الله با اشاره به اینکه محور مقاومت همواره خواستار تفاهم و اجماع لبنانی‌ها بوده است، خاطرنشان کرد:‌ محور مقاومت مسئول بن‌بست سیاسی و اخلال در انتخابات ریاست‌جمهوری نیست بلکه عامل این وضعیت، تسلیم شدن گروهی از لبنانی‌ها در برابر دیکته‌های سفارت آمریکا و عربستان است.

پربیننده ترین خبرها