انفجار مرگبار تانکر سوخت در آفریقای جنوبی+فیلم

انفجار مرگبار تانکر سوخت در آفریقای جنوبی+فیلم
شنبه 3 دی 1401 - 15:09

در پی انفجار مهیب یک تانکر سوخت در شرق آفریقای جنوبی، تعدادی از شهروندان این کشور جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر نیز دچار سوختگی شدند.

العالم - آفریقا

رسانه‌های آفریقای جنوبی، امروز (شنبه)، خبر دادند که پس از برخورد یک تانکر سوخت با پل خط آهن در شهر بوکسبرگ (شرق آفریقای جنوبی) انفجار مهیبی در محل رخ داده است.

طبق گزارش‌ها، این انفجار مهیب باعث شده است تعدادی زیادی از مردم که در نزدیکی محل برخورد تانکر با پل حضور داشته‌اند، دچار سوختگی شوند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این تانکر پس از برخورد با پل زیر آن گیر کرده و مقادیر زیادی سوخت از آن به بیرون نشت کرده و در نتیجه انفجار مهیبی در محل رخ داده است.

تان1

براساس گزارش‌ها، مخزنی که تانکر در حال حمل آن بوده، بزرگ بوده و از زیر پل مذکور رد نمی‌شده و راننده قصد داشته هر طور که شده تانکر را از زیر پل عبور دهد.

منابع آفریقایی می‌گویند انفجار به‌قدری مهیب بوده که به ساختمان‌های اطراف و بیمارستان «تامبور مموریال» که در نزدیکی محل انفجار قرار داشته، خسارات سنگینی وارده است.

تان3

پلیس و نیروهای امدادی بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و از شهروندان خواستند از تردد در جاده راه آهن و جاده بیمارستان خودداری کنند.

طبق گزارش‌ها، در پی این انفجار تعدادی زیادی از مردم دچار سوختگی شده‌اند و در برخی گزارش‌ها اشاره شده دست‌کم هشت نفر جان خود را از دست داده‌اند و تعداد زیادی دچار سوختگی شده‌اند.

تان2

فارس

پربیننده ترین خبرها