در راستای وفاداری به فلسطین.. مردم بحرین جشن 'حانوکا' در منامه را لغو کردند

در راستای وفاداری به فلسطین.. مردم بحرین جشن 'حانوکا' در منامه را لغو کردند
دوشنبه 5 دی 1401 - 22:53

برگزاری مراسم عید موسوم به "حانوکا" که ریشه در تورات ندارد و بر اساس دروغپردازی صهیونیستی ساخته و پرداخته شده است، با شجاعت مردم قهرمان بحرین لغو گردید. ملت بحرین اجازه ندادند رژیم آل خلیفه این دروغ را رواج دهد که از صهیونیست‌ها در بحرین استقبال می‌شود.

العالم - کشکول

رژیم آل‌خلیفه فرزندان اصیل ملت بحرین را اعدام، زندانی و شکنجه می‌کند و هزاران نفر از آنها را سلب تابعیت کرده در حالی‌که در تلاش برای تغییر بافت جمعیتی بحرین، به شهروندان کشورهای آسیایی و خارجی تابعیت بحرینی می‌دهد و علاوه بر این، هزاران تن از شهروندان اصیل بحرینی را از اشتغال، آموزش، سفر محروم می‌کند و دروازه‌های بحرین را برای لشکرکشی سعودی‌ و اماراتی باز می‌گذارد.

این رژیم به طرز مشمئزکننده‌ای خودش را در آغوش صهیونیسم جهانی می‌اندازد و با "اسرائیل" عادی‌سازی می‌کند و بحرین را به جولانگاهی برای ارتش‌های آمریکا و جاسوس‌های سیا و موساد تبدیل می‌کند. این رژیم دست به اقدامات متعددی از این قبیل زده است؛ زیرا موجودی خارجی و غریب در بحرین است که هیچ ریشه‌ای در این سرزمین ندارد.

این مردم مظلوم و ستمدیده اما به دین و ملیت خود وفادار ماندند و علیرغم خواست رژیم برای عادی‌سازی، به فلسطین به عنوان آرمان اول مسلمانان و اعراب می نگرند. این ملت غیور توطئه خطرناک در خصوص برگزاری جشن عید صهیونیستی موسوم به عید حانوکا در کشورشان که قرار بود از دیروز یکشنبه در منامه آغاز شود، را خنثی کردند.

رژیم آل خلیفه پس از تظاهرات در منامه که مردم در آن شعار مرگ بر "اسرائیل" سر میدادند و پلاکاردهایی مبنی بر مخالفت با عادی‌سازی در دست داشتند، مجبور به لغو این جشن شد.

این عید ماهیت سیاسی دارد و ریشه در تورات ندارد و بر اساس دروغ‌پردازی صهیونیستی درباره به اصطلاح معبد سلیمان ساخته و پرداخته شده است، اما مردم قهرمان بحرین با شجاعت خود، برگزاری این عید دروغین را لغو کردند و اجازه ندادند رژیم آل خلیفه این دروغ را رواج دهد که از صهیونیست‌ها در بحرین استقبال می‌شود.

پربیننده ترین خبرها