ائتلاف جهانی یاری قدس و فلسطین: عادی‌سازی، عناصر اصلی پروژه صهیونیستی و یهودی سازی قدس است

ائتلاف جهانی یاری قدس و فلسطین: عادی‌سازی، عناصر اصلی پروژه صهیونیستی و یهودی سازی قدس است
چهارشنبه 7 دی 1401 - 11:51

نایب رئیس ائتلاف جهانی برای یاری قدس و فلسطین اظهار داشت عادی‌سازی یکی از عناصر اصلی در روند پروژه صهیونیستی از جمله یهودی‌سازی قدس است. او تأکید کرد عادی‌سازی هرگز در سطح مردمی نتیجه‌بخش نخواهد بود؛ زیرا اولویت در افکار عمومی، قضیه فلسطین است.

العالم- فلسطین اشغالی

شیخ احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم به جایگاه فلسطین در نزد ملت‌های عربی اشاره کرد و گفت: زمانی‌که قضیه مربوط به اعتقادات و مرتبط با دین، هویت و وجدان است ملت های عربی نمی‌توانند قضیه فلسطین را نادیده بگیرند.

شیخ احمد ابراهیمی با بیان اینکه ملت‌های عربی مخالف عادی‌سازی حکومت‌های متبوع‌شان با رژیم اشغالگر هستند، اظهار داشت که این ملت‌ها در هر مناسبتی که آزادی عمل پیدا کنند مخالفت خود را اعلام می‌کنند از جمله در مسابقات جام جهانی، راهپیمایی‌های میلیونی و یا در استادیوم‌های فوتبال شاهد این مساله هستیم.

او خاطرنشان کرد که صهیونیست‌ها بر این باورند که به مروز زمان قضیه فلسطین از حافظه‌ها پاک خواهد شد؛ زیرا به زعم آنها بزرگ‌ترها خواهند مرد و کوچک‌ترها فراموش می‌کنند. در حالی‌که ملت فلسطین این نظریه را خنثی کرد و ما می‌بینیم که کودکان و جوانان فلسطینی مواضع قهرمانانه و عملیات‌های جسورانه خود را به نمایش گذاشته‌اند و قلب امنیت صهیونیست‌ها را هدف قرار داده‌اند.

نایب رئیس ائتلاف جهانی برای یاری قدس و فلسطین، با اشاره به اینکه عادی‌سازی یکی از عناصر اصلی طرح صهیونیستی است، افزود: صهیونیست‌ها می‌خواهند در عادی‌سازی موفق بشوند تا وارد مرحله یهودی‌سازی قدس شوند، با این حال آنها معتقدند تا زمانی‌که خیزش‌های ملت‌ها( علیه اسرائیل) فروکش نکند تل‌آویو هرگز قادر به کنترل شهر قدس و گسترش اقتدار مذهبی خود در این شهر اشغالی نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها