پخش مستند دو قسمتی" الناصرسلیمانی"از شبکه العالم؛ به زودی

پخش مستند دو قسمتی
چهارشنبه 7 دی 1401 - 19:48

روایتی ناب و دسته اول از نقش شهید سلیمانی در آزادی "حلب "و "نبل و الزهرا"در مستند دو قسمتی "الناصر سلیمانی" از شبکه العالم به روی آنتن می رود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سرزمین سوریه تنها یکی از میدان های جانفشانی و سرافرازی سردار شهید قاسم سلیمانی است. تاریخ یک دهه اخیر تاریخ فرماندهی سپهبد شهید سلیمانی برمحور مقاومت و میدان جهاد و شهادت است. از لبنان گرفته تا سوریه و از عراق تا یمن، فلسطین، افغانستان و هر کجا که نشانی از مبارزه علیه امریکا و اسرائیل دارد.

شهید سلیمانیالناصر سلیمانی عنوان مستندی دو قسمتی است که دفتر شبکه العالم در سوریه برای بزرگداشت یاد آن شهید بزرگوار تولید کرده است. در این مستند کوشش شده است تا حماسه جاودان سردارسلیمانی در جای جای میدان نبرد با تروریسم و جماعت تکفیری پیگیری و به تصویرکشیده شود.
درمستند الناصر سلیمانی ،"حلب" آن چنانکه با دم مسیحایی قاسم سلیمانی آزاد شد، تجدید روایت می شود و مناطق "نبل و زهرا" در سوریه آنگونه که در سایه رشادت های سردار سلیمانی و همرزمانش به مام میهن بازگشت روایتی مستند پیدا می کند.
روایت مستقیم آنانی که دوشادوش سردار سلیمانی حماسه پیروزی را در سوریه آفریدند در کنار ارائه تصاویر جدیدی که از آن حماسه ماندگار به دست العالم رسیده، این مستند دو قسمتی را درنوع خود ممتاز کرده است.
مستند الناصر سلیمانی جمعه و شنبه ساعت 22 تقدیم مخاطبان شبکه العالم خواهد شد و در سایت العالم به نشانی https://fa.alalam.ir در دسترس خواهد بود

پربیننده ترین خبرها