یمن ائتلاف سعودی را به عملیات نظامی غیرمنتظره تهدید کرد

یمن ائتلاف سعودی را به عملیات نظامی غیرمنتظره تهدید کرد
پنج‌شنبه 8 دی 1401 - 11:43

انصارالله یمن ائتلاف سعودی را در صورت ادامه دادن به عملیات نظامی و اعمال محدودیت ها علیه گذرگاه های مرزی به غافلگیری غیرمنتظره نظامی و آینده بی سابقه تهدید کرد.

العالم ـ یمن

علی القحوم عضو دفتر سیاسی انصارالله در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با بیان این مطلب، ائتلاف سعودی را به سرسختی و از دست دادن فرصت تحقق صلح در یمن متهم کرد.

وی تاکید کرد: ائتلاف سعودی به جای فریب کاری و وعده های توخالی و در پیش گرفتن معیارهای دوگانه و سرسختی و شرط بندی بر عامل زمان و هدر دادن فرصت ها و تنگ تر کردن گزینه های پیش رو باید خط مشی تجاوزکارانه خود را تصحیح کند.

عضو دفتر سیاسی انصارالله ادامه داد، ائتلاف مزبور باید به تجاوزگری پایان، به محاصره و اشغالگری خاتمه دهد، حقوق مشروع یمن را برآورده کند و یمنی ها را به حال خود رها کرده تا خود بدون قیمومیت خارجی ها مشکلاتشان را حل و فصل نمایند.

این عضو انصارالله تهدید کرد که گروه متبوع وی عملیات نظامی اش را علیه ائتلاف سعودی از سرخواهد گرفت.

وی گفت: سال جدید میلادی اگر تجاوزگری و محاصره ادامه یابد، همانند هیچ یک از سال های گذشته نخواهد بود. تحولات پیش رو نیز همانند تحولات شکل گرفته در گذشته نخواهند بود و ما شاهد امور غیرمنتظره خواهیم بود که به ذهن ائتلاف سعودی و هیچ کس هرگز خطور نکرده است.

این عضو کادر رهبری انصارالله تصریح کرد، معادلات تغییر یافته و به همراه آن قواعد درگیری نیز تغییر کرده است و عناصر تشکیل دهنده قدرت یمن افزایش یافته اند و یمن در صحنه عمل توانسته معادله بازدارنده خود را به منصه ظهور برساند.

پربیننده ترین خبرها