نشست پرتنش کنست/ تظاهرات صدها اسرائیلی در مقابل پارلمان/ نتانیاهو: اولویت کابینه من مقابله با ایران است

نشست پرتنش کنست/ تظاهرات صدها اسرائیلی در مقابل پارلمان/ نتانیاهو: اولویت کابینه من مقابله با ایران است
پنج‌شنبه 8 دی 1401 - 15:06

بنیامین نتانیاهو، در جلسه تحلیف و رأی اعتماد کابینه خود در کنست، مدعی شد که همه توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به کار خواهد گرفت.

العالم - فلسطین اشغالی

«بنیامین نتانیاهو» امروز (پنج شنبه) در جلسه رأی اعتماد پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به کابینه خویش، در سخنانی مدعی شد که ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای است و اولویت کابینه او مقابله با این موضوع خواهد بود.

وی افزود: «ایران تلاش دارد با ساخت بمب اتمی امنیت و موجودیت حکومت را از بین ببرد».

نتانیاهو همچنین ادعا کرد: ما تمام تلاش خود را برای امضای توافقات سازش بیشتر با کشورهای منطقه به کار خواهیم گرفت و با دشمنان اسرائیل که در طول ۲۵ سال گذشته علیه ما جنگ به راه انداخته‌اند، مبارزه خواهیم کرد».

همزمان با برگزاری این جلسه، فضای داخلی و بیرونی کنست نیز متشنج شده و برخی از نمایندگان در میانه سخنان نتانیاهو ایستاده و علیه او شعار دادند.

صدها اسرائیلی در مقابل کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) در اعتراض به کابینه جدید نتانیاهو علیه او شعار دادند.

1

2

گفته می‌شود که نتانیاهو راستگراترین و تندروترین کابینه تاریخ رژیم صهیونیستی تشکیل خواهد داد و از این رو صدها نفر در خارج از ساختمان کنست نیز به شعار دادن علیه او مشغول هستند.

تشکیل کابینه نتانیاهو با حضور عناصر تند که برخی از آن‌ها سابقه عضویت در گروههای تروریستی را دارند، موجب نگرانی شدید برخی گروههای چپ‌گرا در رژیم صهیونیستی و همچنین دولت‌های غربی شده است.

پربیننده ترین خبرها