بیانیه جنبش نجباء عراق در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی

بیانیه جنبش نجباء عراق در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی
دوشنبه 12 دی 1401 - 22:40

جنبش مقاومت اسلامی نجباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه ‌ای تأکید کرد که این جنبش هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهد شد.

العالم - عراق

جنبش نجباء عراق شامگاه امروز دوشنبه در سالگرد شهادت شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی الهمندس بیانیه صادر کرد و گفت که انتقام خون این دو شهید باید گرفته شود.

این جنبش در کانال تلگرامی خود نوشت: تأکید می‌کنیم که از انتقام آنان نخواهیم گذشت. بارها تأکید کرده‌ایم که هر کس معتقد است راهکار سیاسی یا مذاکرات مسالمت‌آمیز با اشغالگر جنایتکار و زورگو (آمریکا) راه به جایی می‌برد، در توهم است».

در این بیانیه آمده است: آرام نخواهیم گرفت. پرچم انتقام در اهتزاز است تا به وجود آنان در عراق و غرب آسیا پایان دهیم. هر اندازه اشغالگر در آرامش باشد، خرابکاری، توسعه‌طلبی و مداخلات آشکار آن بیشتر خواهد شد و هر اندازه هدف قرار گیرد، عقب خواهد نشست.

نجباء خاطر نشان کرد، تنها راه برخورد با جنایتکار، قصاص است؛ لذا زندگی و حاکمیت ملتها، به آنان داده نخواهد شد، بلکه با ایجاد بازدارندگی و مجازات متجاوز، حاصل خواهد شد.

این جنبش در پایان تأکید کرد، تمامی دلایل نشانگر این است که قدرت عراق، حمایت از حاکمیت و ثبات این کشور، با مقاومت نظامی امکان پذیر است و هیچ گزینه دیگری پاسخگوی این اشغالگر دروغگو نخواهد بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها