نتانیاهو با معادله اقصی چطور برخورد خواهد کرد؟

نتانیاهو با معادله اقصی چطور برخورد خواهد کرد؟
جمعه 16 دی 1401 - 14:56

یکی از مهمترین موضوعات در حال حاضر، آینده دولت نتانیاهو و مقاومت فلسطین در سایه تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی است.

العالم – نظرکده

رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفتند که آزادی کریم یونس اسیر فلسطینی در چارچوب پایان دوره محکومیت وی انجام شد و دشمن نمی تواند در این زمینه بر سر وی منتی بگذارد.

آنان افزودند اسرای فلسطینی همواره در راس اولویت های مقاومت فلسطین قرار دارند و گروه های مقاومت برای آزادی شان تلاش می کنند.

به گفته رهبران جهاد اسلامی، حمله نتانیاهو و بن گویر به اقصی برای فشار بر اسرایی است که دیروز برای مقابله با دشمن صهیونیستی و سیاست هایش علیه فلسطینیان آماده باش اعلام کردند.

آنان گفتند که قتل فلسطینی‌هایی که با صهیونیست‌های افراطی مقابله می‌کنند، بخشی از سیاست نتانیاهو و دولت جدیدش است که حسن نصرالله آن را دولت دیوانگان توصیف کرد.

پژوهشگران سیاسی نیز گفتند که مردم و مقاومت فلسطین در برابر این دولت صهیونیستی ایستاده اند که تهدید بزرگی برای مسجد الاقصی و مقدسات فلسطین و منطقه است.

رهبران کمیته‌های مقاومت مردمی نیز با بیان اینکه نتانیاهو اکنون در یک بحران واقعی است، تاکید کردند: دشمن خطوط قرمز مقاومت فلسطین را درک می‌کند و می داند درصورتی که از آنها عبور کند، نبرد بسیار بزرگی روی خواهد داد مانند جنگ سیف القدس که خسارات فروان و شکستی سنگین به دشمن وارد کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها